خرید خط تلفن اینترنتی برای مدارس

خرید خط تلفن اینترنتی برای مدارس

خط تلفن اینترنتی برای مدارس

این روزها سیستم تلفن اینترنتی یا همان ویپ بسیار مورد توجه کسب و کارها شده و توانسته به خوبی نیازهای کارفرمایان و کارمندان را برطرف سازد. خرید خط تلفن اینترنتی برای مدارس، یکی دیگر از مواردی است که مدیران مدارس در سراسر کشور به آن توجه دارند.

شما را به شنیدن پادکست خرید خط تلفن اینترنتی برای مدارس دعوت می کنم.

ویپ جایگزین سیستم تلفن سنتی

مهاجرت از سیستم تلفن سنتی به سیستم تلفن ویپ تنها مختص سازمان ها و کسب وکارهای به خصوص نیست بلکه بسیاری از مدارس و موسسات آموزشی نیز در حال جایگزینی سیستم تلفن سنتی خود به سیستم تلفن ویپ یا همان تلفن اینترنتی هستند.

تلفن اینترنتی و ابری جوان تل

آیا همه ی مراکز آموزشی لازم به تغییر سیستم تلفن خود هستند؟

تلفن اینترنتی یا ویپ دارای ویژگی و امکانات مورد نیاز سازمان یا کسب و کار شماست. سیستم تلفن ابری نیاز به تجهیزات ندارد و به راحتی با هر دستگاه متصل به اینترنت قابل دسترسی است و شما قادر به برقراری تماس هستید. همچنین هزینه ی مورد استفاده برای سیستم تلفن اینترنتی یا ویپ بسیار پایین تر از سیستم های سنتی می باشد.

مزایای تلفن ویپ برای مدارس

تلفن اینترنتی یا ویپ علاوه بر برقراری تماس، دارای امکانات دیگری نیز می باشد که به روند کاری در کسب و کارها به خصوص مدارس و مراکز آموزشی کمک می کند.

حذف محدودیت های جغرافیایی

این ویژگی برای مدارس بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در زمان هایی که کلاس به دلایل مختلف به صورت مجازی برگزار می شود امکان دسترسی به تلفن ثابت با هر دستگاه دیگر مثل کامپیوتر یا لپ تاپ و تلفن همراه است. با قابلیت و امکانات تلفن ابری، معلمان و کارمندان مدارس با اتصال تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود به اینترنت، به داخلی خود دسترسی پیدا کنند و به تماس ها پاسخ دهند و با دیگر همکاران ارتباط بگیرند.

تلفن ابری مدارس
خرید تلفن ابری برای مدرسه

مسیریابی خودکار تماس ها

مسیریابی خودکار با ارائه ی تلفن گویا، زمان انتظار تماس گیرندگان را کاهش داده و با انتخاب یکی از داخلی ها، به فرد مورد نظر برای تماس هدایت می شوند. این ویژگی برای مراکز آموزشی پر تماس بسیار موثر بوده و از ایجاد بوق اشغال نیز جلوگیری می کند.

کنفرانس گروهی

به افراد زیادی اجازه می دهد تا در یک تماس شرکت کنند. این قابلیت نیاز به برنامه ریزی برای جلسات حضوری را کاهش می دهد و در هر زمانی والدین و معلمان باهم در ارتباط هستند. این قابلیت در هزینه و زمان صرفه جویی می کند.

خرید تلفن اینترنتی جوان تل
خرید تلفن مدرسه

فکس آنلاین

اسناد کاغذی اسکن شده که در مدارس با عنوان بخشنامه از اداره آموزش و پرورش ارائه می شود را به صورت دیجیتالی در قالب فایل پی دی اف به کامپیوتر و تلفن همراه بر بستر اینترنت شما ارسال می کند. به عنوان مثال مدیران و معلمان می توانند کارنامه های ماهانه یا دعوت نامه برای حضور در جلسات را با این قابلیت ارسال نمایند.

هزینه های ارتباطی

با داشتن یک سیستم تلفن اینترنتی در مدارس و مراکز آموزشی در هزینه های ارتباطی خود صرفه جویی خواهید کرد. در سیستم تلفن های سنتی علاوه بر پرداخت جداگانه برای اینترنت سازمان، هزینه ای برای تماس های تلفنی به روش سنتی پرداخت می کردید. اما در روش های نوین ارتباطی، شما فقط هزینه ی اینترنت را پرداخت خواهید کرد. نیاز به سرمایه گذاری اولیه تجهیزات و کابل کشی ندارید. همچنین دامنه ارتباطی وسیع تر و امنیت و مدیریت تماس بیشتر خواهد بود.

از آنجایی که تماس ها بر بستر اینترنت انجام می شود. شما می توانید تماس های درون شبکه ای رایگان برقرار کنید. به این شکل که معلمان و مدیران در طول روز و حتی در خارج از فضای مدرسه و مرکز آموزشی با یکدیگر در ارتباط باشند. همچنین تعرفه تماس در مقایسه با تعرفه مخابرات کمتر می باشد.

تلفن اینترنتی ارزان

با گرفتن مشاوره تخصصی رایگان از سایت جوان تل می توانید بهترین گزینه ارتباطی برای کسب و کار و مراکز آموزشی را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت