ضبط صدا تلفن گویا، منشی تلفنی صدای سانترال و ویپ ( IVR )

ضبط صدا تلفن گویا ( IVR ) در استودیو با تعرفه ارزان

ضبط صدا با کیفیت

سفارش ضبط صدا تلفن گویا سانترال و VOIP در استودیو با تعرفه ارزان

سفارش ضبط صدا منشی تلفنی گویا و سفارش صدا جهت تیزر های تبلیغاتی با قیمت مناسب و صدا های متفاوت را با استودیو جوان تل تجربه کنید تمامی سفارشات ضبط صدا دو روز کاری تحویل خواهد شد و در صورت نارضایتی و مشکل در ضبط صدا به صورت رایگان مجدد ضبط خواهد شد. 

همچنین درصورتی که شما گوینده هستید و تجربه کافی دارید لطفا نمونه صدای خود را برای ما ارسال کنید تا با آموزش های لازم و ضبط صدا در استودیو، صدای شما هم به لیست ما اضافه شود.با توجه به رسالت سایت جوان تل گویندگانی که ضبط صدا منشی تلفنی انجام داده اند در اولویت هستند.

مشتاقانه منتظر پیوستن شما به خانواده بزرگ استودیو جوان تل هستیم

0
صدا های ضبط شده توسط گویندگان ما

گوینده تلفن خانم و گوینده تلفن آقا برای تلفن گویا

انتخاب گوینده تلفن خانم برای تلفن اینترنتی و یا گوینده آقا برای تلفن گویا بستگی به هر شخص و شرکت دارد اما بیشتر شرکت ها گوینده خانم را مناسب تر می دانند و ترجیح می دهند از گوینده خانم خوش صدا استفاده کنند اما شرکت هایی هم هستند که عموما از گویندگان تلفنی آقا استفاده میکنند، برای ضبط صدا با گوینده خانم و یا ضبط صدا با گوینده آقا نمونه صدا های گوینده خانم و آقا را در همین صفحه گوش کنید و با اعلام کد به صورت تلفنی یا واتساپ استعلام هزینه را بگیرید.

صدای گویا:

مهم صدای گویا می باشد صدای گویا می تواند صدای ضبط شده خانم یا صدای ضبط شده آقا باشد و کاملا بستگی به تصمیم شما دارد

با صدای گرم به پیشواز مشتری بروید

اولین برخورد مشتری با کسب و کار شما منشی تلفن گویا شما می باشد در صورتی که حس خوب به مشتری القا شود می تواند بسیار تاثیر گذار در خرید باشد.

ضبط صدای منشی تلفنی (IVR)

ضبط صدای منشی تلفنی معمولا از نیاز های اولیه تلفن ویپ می باشد بعد از تماس تماس مشترک کسب و کار شما منشی تلفنی کاربر را راهنمایی میکند تا با زدن کلید ها به اپراتور مورد نظر مکالمه کند

ضبط صدای تلفن گویا

گاهی اوقات نیاز به پاسخگویی تلفنی توسط شخص نمی باشد و با ضبط صدا میتوان نیاز مشتری را حل کرد مثل با زدن عدد 1 نوبت رزرو کنید مشترک با زدن یک یا چند دکمه به نتیجه دلخواه خود می رسد

سفارش ضبط صدا انتظار داخلی

گاهی در زمان انتظار مشتری برای پاسخگویی بهنرین موقعیت برای تبلیغ و معرفی مصولات شما می باشد و با صدای خوشایند و موزیک مربوط می توان ذهن مخاطب را برای خرید آماده کرد

ضبط صدای سانترال - ویپ

ضبط انواع صدا های ویپ و سانترال می تواند به کاربر حس خوبی انتقال دهد نمونه های صدای ویپ می توان ضبط صدای ساعت کاری ضبط صدای انتظار و نمونه های دیگر اشاره کرد

صدای پیغام گیر زن و صدای پیغام گیر مرد با کیفیت عالی و قیمت مناسب

سفارش ضبط صدای تلفن گویا را با جوان تل تجربه کنید ضبط صدای منشی تلفنی را به ما بسپارید برای ضبط صدای سانترال و ویپ ( IVR ) با کیفیت عالی و گویندگان مختلف با ما در ارتباط باشید.

ضبط صدای گوینده خانم با کیفیت عالی

نمونه صدای ضبط شده توسط گویندگان را می توانید به صورت آنلاین بشنوید و جهت سفارش ضبط صدا با ما در تماس باشید.

گوینده خانم برای ضبط صدا منشی گویا طرفدار بیشتری دارد و معمولا شرکت ها ترجیح می دهند صدای سانترال یا صدای منشی تلفنی ویپ خود را توسط گوینده خانم ضبط کنند.

نمونه نریشن تلفن گویا (صدای تلفن گویا)

برای سفارش نریشن تلفن گویا با ما در تماس باشید. بعد از شنیدن نمونه نریشن های تلفن گویا با اعلام کد گوینده و متن درخواستی هزینه اعلام می شود به شما این تضمین را می دهیم با کمترین هزینه و همچنین کیفیت عالی ضبط صدای منشی مجازی انجام خواهد شد.

سفارش گویندگی تلفن گویا

پشتیبانی VOIP

برای سفارش ضبط صدا با شماره زیر در واتساپ، تلگرام، ایتا و یا روبیکا در تماس باشید.


برای سفارش ضبط صدا تلفن گویا و شنیدن نمونه صدا های بیشتر لطفا با ما در تماس باشید یا برای استعلام قیمت ضبط صدا لطفا متن خود را به شماره واتساپ 09030651084
 ارسال فرمایید.

صدای منشی تلفن برای پیغام گیر با کیفیت عالی را از ما بخواهید. 


09030651084
 

سفارش نریشن با کیفیت

سفارش نریشن یا همان سفارش ضبط صدا با صدای زن یا مرد برای نریشن های تلفن گویا و یا دوبله و ضبط پادکست یا دکلمه و موشن گرافیک پذیرفته می شود در صورتی که صدا برای موشن گرافیک  و صدا برای پادکست و دوبله نیاز داشتید با شماره زیر تماس بگیرید تا نمونه های بیشتری معرفی گردد.

متن تلفن گویا چی باشه چی ضبط کنیم؟

متن تلفن گویا کاملا سلیقه ای می باشد و با توجه به نیاز هر شرکت متفاوت می باشد. به طور مثال بعضی از استارت اپ ها ی شرکت ها خیلی خودمونی و محاوره ای صحبت می کنند برای نزدیک شدن به مشتری ها و بر عکس بعضی از شرکت ها خیلی رسمی هستند در ادامه دو مدل نمونه متن تلفن گویا قرار میدیم تا با حدود متن ها آشنا شوید و بر اساس نیاز خود متن خود را انتخاب کنید.

نکته حائز اهمیت اینکه اگر صدا های تلفن شما ضبط می گردد حتما ابتدا یا انتهای صدای منشی گویا اعلام کنید که ضبط انجام می شود.

نمونه متن تلفن منشی

درود بر شما که بهترین هستید

شما با شرکت ….. ارائه دهنده (……) تماس گرفته اید.

لطفا جهت ارتباط با

واحد فروش عدد 1

واحد خدمات پس از فروش عدد 2

واحد مالی عدد 3

و مدیریت عدد 4 را شماره گیری نمایید

به اطلاع میرسد جهت بهبود فرایند خدمات، مکالمات شما با همکاران ما ضبط میگردد.

با سلام شما با …. تماس گرفته اید

در صورتی که داخلی مورد نظر خود را می دانید شماره گیری نمایید در غیر این صورت جهت ارتباط با

واحد ثبت سفارش عدد 1

واحد پیگیری سفارش عدد 2

واحد کنترل کیفیت عدد 3

و جهت ارتباط با اپراتور عدد 0 را شماره کیری نمایید.

 

نمونه متن خارج از ساعت اداری تلفن گویا

درود بر شما که بهترینید

به اطلاع می رساند ساعات کاری شرکت شنبه الی 4 شنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها 8 الی 13 می باشد

سلام شما با شرکت … تماس گرفته اید 

به اطلاع می رساند ساعات کاری شرکت همه روزه به جز روز های تعطیل از ساعت 8 الی 18 می باشد