هیچ کس پشت خط نمی ماند

هیچ کس پشت خط نمی ماند

بوق اشغال تلفن

وقتی صدای بوق اشغال را می شنویم حس ناامیدی از برقراری ارتباط با شخصی که با آن تماس گرفتیم را تجربه میکنیم. همه ی ما دوست داریم برای رسیدن به اهدافمان سریع ترین راه را داشته باشیم اما این صدای آزار دهنده ی مشغول بودن خط تلفن، انگیزه ی ما را برای انجام کار تا حدی کاهش میدهد.

34 درصد از کسانی که با بوق اشغال خط تلفن مواجه می شوند برای بار دوم تماس نمی گیرند. این نشان دهنده ی کاهش صبر و شکیبایی تماس گیرنده ها در دنیای امروزی است. 

امروزه که مشتری در رسانه های اجتماعی، آدرس اینترنتی و تلفن های اینترنتی غرق شده است، سیگنال اشغال تنهاً یک بوق آزاردهنده نیست؛ بلکه پایان تمایل مشتری به برقراری تماس با شماست.

شما را دعوت می کنیم به شنیدن پادکست با موضوع هیچ کس پشت خط نمی ماند

تلفن اینترنتی جوان تل

ویپ (Voice Over Internet Protocol)

کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز با درنظر داشتن تعداد تماس های ورودی یک روز متوجه کاهش بازدهی و درآمد خواهند شد. می دانند که بوق اشغال مغایر با انتظار و توقع یک مشتری است.

 

خوشبختانه تلفن های اینترنتی یا همان ویپ این مشکل را برطرف کرده، هنگامی که دو شخص از دو خط مختلف با خط شرکت یا کمپانی شما تماس بگیرند دیگر صدای بوق اشغال برای شما پخش نخواهد شد. شما به مرکز تماس منتقل شده و با پاسخگویی که در آن لحظه می تواند به شما مشاوره دهد متصل خواهید شد و به معنای آسان تر شما پشت خط نمی مانید.

جوان تل تلفن اینترنتی

شرکت تلفن و تلگراف آمریکا

شرکت تلفن و تلگراف آمریکا در حال بررسی پژوهشی با این مضمون رسیده اند که مشتریانی که به زمان ۳۰ ثانیه و بدون پخش موسیقی، پشت خط در انتظار می مانند، تصور میکنند که مدت انتظار ایشان بیش از ۹۰ ثانیه به طول انجامیده است. حال آنکه مشتریانی که طی همان مقطع، ضمن گوش سپردن به موسیقی منتظر می مانند، تصور میکنند که دوران انتظار ۱۵ ثانیه بوده است. گاهی از زمان ها، یکی از پرسنل سازمان درگیر حرف تلفنی با یک مشتری می باشد؛ ولی دیگر همکاران وی آزاد میباشند و می توانند دیگر تماس های دریافتی آن کارمند را پاسخ دهند.

آیا هنوز مطمئن نیستید که کسب و کار شما نیاز به تلفن اینترنتی دارد ؟

در یک روز عادی، احتمالاً حجم تماس های تلفنی تان چندان زیاد نیست و مشتری ها، با بوق اشغال مواجه نمیشوند. البته در صورت بروز شرایط اضطراری، سیل تماس ها به خطوط تلفن شما سرازیر میشوند و در آن حالت، شما به یک سیستم تلفن احتیاج خواهید داشت که تماس ها را به طور کارآمد و هوشمند، مدیریت و کنترل کند.

 

استفاده از تلفن اینترنتی (VOIP) ، یک استراتژی هوشمندانه می باشد که در طول وقوع حالت اضطراری، مشتریان شرکت را برایتان محافظت میکند. می توانید با توجه به نیازتان به ویپ و با توجه به تماس های وروردی که در روز خواهید داشت با تیم جوان تل تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در انتخاب یاری کنند.

مشاوران ما با ارائه ی پلن های اقتصادی و به صرفه به شما باعث افزایش بازدهی و درآمد کسب و کار شما خواهند شد.

تلفن های اینترنتی

تلفن های تحت شبکه قادر است با یک خط تماس ورودی 6 تا 8 تماس را پوشش دهد این به منزله ی سرعت بخشیدن در بحث تماس و پشت خط نماندن مشتریانی که با شماره ی کسب و کار شما تماس بگیرند می باشد.


به عنوان مثال اگر خطی 4 ورودی داشته باشد می تواند تا 36 تماس گیرنده را پوشش دهد و این به معنای همگام شدن با قطار سریع السیر دنیا است.

تلفن ابری جوان تل
تلفن اینترنتی
خط تلفن ثابت اینترنتی VOIP را با ما متفاوت تجربه کنید!
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت