تلفن اینترنتی برای کارخانجات

تلفن اینترنتی برای کارخانجات

تلفن اینترنتی برای کارخانجات

امروزه کارخانه ها، شهرک های صنعتی و کارگاه ها در شهرهای بزرگ و کوچک کشورمان زیاد می بینیم. معمولا شهرک صنعتی در خارج از شهر قرار دارد. بسیاری کارخانه و کارگاه نیز در آنها وجود دارد. ساده ترین راه ارتباطی بین فردی که در شهرک صنعتی مشغول به کار است و مرکز شهر، تلفن است. تلفن های قدیمی و سنتی از کابل کشی های مخابراتی استفاده می کنند. با توجه به فاصله ی مسافتی شهرک صنعتی ها با مرکز شهر، کیفیت صدای تلفن بسیار پایین است. این مسئله باعث شده تا تلفن اینترنتی مورد توجه بخش صنعتی شهر باشد.

شما را دعوت می کنیم به شنیدن پادکست تلفن اینترنتی برای کارخانجات

 

خرید تلفن اینترنتی

تلفن اینترنتی چیست؟

همان شماره تلفن های ثابت هستند که بر بستر اینترنت انتقال داده ها را انجام می دهد. کیفیت صدا با سرعت اینترنت ارتباط مستقیم دارد. هزینه ی تجهیزات گران قیمت و کابل کشی مخابراتی را ندارد. نیاز به سخت افزار ندارد به همین دلیل تلفن اینترنتی محبوبیت خود را در بین کاربران به دست آورده است.

مقایسه سانترال سنتی و مجازی

چندین سال است که کارخانجات و شهرک های صنعتی از سیستم سانترال سنتی استفاده می کنند که دارای چندین داخلی و تلفن گویا می باشد. در سانترال سنتی برای هر داخلی یک دستگاه تلفن برای برقراری ارتباط واحد های یک شرکت نیاز است و با توجه به تعداد داخلی های مورد نیاز تجهیزات و هزینه ی بیشتری پرداخت خواهد شد.

اما در سانترال مجازی دیگر نیاز به هزینه ی دستگاه تلفن نیست، زیرا تلفن اینترنتی با وجود اینترنت و یک گوشی همره یا کامپیوتر یا تبلت، قابل استفاده و برقراری است. همانطور که اشاره شد، تلفن اینترنتی با یک نرم افزار شروع به کار می کند و نیازی به هزینه های هنگفت تجهیزاتی ندارد.

مقایسه ویپ با تلفن سنتی
مزایای تلفن اینترنتی برای کارخانجات

مزایای تلفن اینترنتی برای کارخانجات

مالکیت دائم برای خطوط

شما با خرید یک خط تلفن اینترنتی برای همیشه مالک آن شماره و خط خواهید بود. این موضوع برای تبلیغات شرکت شما بسیار مفید خواهد بود، زیرا همه شما را با آن شماره می شناسند حتی اگر مجبور به تغییر مکان شرکت شدید.

ارتباط راحت تر مدیران و کارمندان

تلفن اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به سادگی با کارمندان و مدیران خود در مجموعه ی کاری ارتباط با کیفیت داشته باشید و نگران هزینه های آن نباشید. همچنین با امکان صف تماس شما دیگر صدای بوق اشغال را نمی شنوید.

گزارشگیری و امکان ضبط تماس

با استفاده از این قابلیت خط تلفن اینترنتی کار برای مدیران مجموعه بسیار آسان تر خواهد شد. زیرا می توانند تماس های ورودی و خروجی را مشاهده کرده و گزارشگیری وضعیت روزانه شرکت را بررسی و ثبت نمایند.

سخن آخر

جوان تل با ارائه ی تلفن اینترنتی و پشتیبانی 24 ساعته برای انتخاب بهترین طرح برای نیازهای شما، در کنارتان خواهد بود. اگر شما نیز تصمیم تغییر سیستم تلفن های قدیمی شرکت خود را دارید، کافیست از تیم متخصص جوان تل مشاوره رایگان بگیرید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت