راه اندازی تلفن 5 رقمی در مشهد

راه اندازی تلفن 5 رقمی در مشهد

راه اندازی تلفن 5 رقمی در مشهد

راه اندازی تلفن 5 رقمی در مشهد

راه اندازی تلفن 5 رقمی در مشهد

راه اندازی تلفن 5 رقمی در مشهد

خطوط 5 رقمی تنها توسط مخابرات ارائه میشوند. شما میتوانید با داشتن مدارک حقوقی و کد اقتصادی به مخابرات منطقه مراجعه کنید. و درخواست خطوط 5 رقمی خود را ثبت کنید.

شرکت جوان تل با داشتن تجهیزات مودم و همچنین مرکز تماس ویپ، راه اندازی خطوط 5 رقمی شما را برعهده میگیرد.

خرید تجهیزات ویپ و شبکه

خرید شماره تلفن 5 رقمی سیپ ترانک :

خطوط 4 یا 5 رقمی به اصطلاح سرشماره گفته میشود. به دو صورت یک طرفه و دو طرفه میباشد.

خطوط 5 رقمی یک طرفه:

در صورتی که شما خطوط سیپ ترانک یک طرفه را دریافت نمایید. فقط تماس های ورودی خواهید داشت. تماس های خروجی ندارید. مشتریان شما با شماره گیری خط 5 رقمی شما با شما تماس خواهد گرفت.

خطوط 5 رقمی دو طرفه:

اگر خطوط 5 رقمی دو طرفه را دریافت کرده باشید طول ارقام شما 8 رقم خواهد بود. در زمانی که تماس ورودی دارید میتوانید برای هر کاربر خود سه رقم اختصاص دهید. و اپراتور های شما دارای شماره تلفن های 8 رقمی مجزا خواهند بود.

هزینه های دریافت خطوط 5 رقمی :

قیمت خطوط متفاوت میباشد. تنها به افراد با مدارک حقوقی ارائه میشود. این خطوط به صورت E1 بوده و شما باید تجهیزات مودم E1 را از مخابرات در محل خریدار و مخابرات نصب کنید. مخابرات هزینه های مودم و خرید و نگهداری خط را از شما دریافت میکند.

هزینه های خطوط 5 رقمی بر اساس نوع شماره ای که شما انتخاب میکنید متفاوت میباشد. بر اساس تعرفه های قرار داده شده شماره ای که به مشتری داده میشود انتخابی نمیباشد.

برای دریافت خطوط 5 رقمی شما باید یه هزینه یک باره پرداخت کنید. همچنین هزینه ای که به صورت ماهانه و یا سالانه است باید پرداخت داشته باشید.

شما ابتدا باید هزینه 525000 تومان برای دریافت خط پرداخت کنید. سپس به صورت ماهانه مبلغ 75000 تومان برای آبونمان پرداخت دارید. همچنین به صورت سالانه 500000 تا 700000 تومان بابت هزینه نگهداری خط باید پرداخت کنید. این هزینه هایی که ذکر شد برای خطوط یک طرفه(تماس های ورودی) بوده است. اگر شما خط دو طرفه دریافت نمایید هزینه های تماس های خروجی نیز محاسبه خواهد شد.

تعرفه این خطوط سالانه تغییر پیدا میکند.

خرداد 97، مبلغ ثبت نام اولیه خطوط 5 رقمی حدود 940 هزار تومان می باشد. هزینه نگهداری سالانه خطوط 5 رقمی برای خط 5 رقمی یک طرفه 480 هزار تومان و برای خط 5 رقمی دو طرفه 980 تومان می باشد. آبونمان ماهیانه برای خط 5 رقمی 30 کانال ماهیانه حدود 200 هزار تومان می باشد.

خط تلفن E1 چیست ؟

خطوط E1 خطوطی هستند که میتوانند تا 30 خط تلفن را با یک زوج سیم تلفن منتقل کنند.

پهنای باند این خطوط 2 مگابایت بر ثانیه میباشد. برای استفاه از این خطوط نیازمند مودم خاص میباشید.

یکی از ویژگی های مهم خطوط E1 این است که برای استفاده از 30 خط تلفنی نیاز به سیم کشی 30 زوج سیم تلفن نیست. بلکه تنها با یک زوج سیم تلفن معمولی می توان تا 30 خط را از مخابرات دریافت کرد.

جهت راه اندازی خطوط 4 و 5 رقمی سیپ ترانک خود با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط :

نحوه خرید خط تلفن ۴ رقمی و ۵ رقمی مخابرات

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت