افزایش رضایت مشتریان با سرویس ویپ

رضضایت مشتری با ویپ

افزایش رضایت مشتریان با سرویس ویپ

ما در این مقاله قصد داریم در مورد افزایش رضایت مشتریان با سیستم ویپ توضیحات مختصری ارائه بدیم با تشکر از همراهی شما تا پایان مقاله

رضضایت مشتری با ویپ

موفقیت در کسب و کار به شدت وابسته به سرویس دهی خوب به مشتری است. در واقع حتی اگر شرکت یا سازمان شما بتواند کمی بهتر از رقبا به مشتریان خدمات اراِئه دهد این امر می‌تواند نکتهٔ کلیدی و مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار شما باشد. همانطور که می دانید، اولین تعامل مشتریان با شما با استفاده از تلفن می‌باشد. بهتراست سیستم تلفن پیشرفته‌ای داشته باشید تا بتوانید مشتریان خود را راضی نگهدارید. استفاده از سیستم تلفن ویپ VoIP به شرکت شما این امکان را می‌دهد که در سریعترین زمان ممکن پاسخگویی تماس مشتریان باشید.

۱- کاهش زمان انتظار مکالمه در سیستم ویپ

اگر مشتریان شما مجبور هستند زمانی را منتظر بمانند تا به اپراتور وصل شوند موجب ناامیدی و یا عصبانیت او می‌شود. این امر می‌تواند مشتری شما را به سمت رقبا سوق دهد. با استفاده از سیستم تلفن ویپ به راحتی می‌توانید خط‌های تلفن خود را براساس نیاز افزایش دهید. همچنین بسیاری از تماس‌ها به طور خودکار پاسخ داده شوند که شاید نیازی به گفتگوی مستقیم با اپراتور نباشد.
گاهی اوقات کاهش زمان انتظار مکالمه امکان پذیر نیست. در این شرایط مشتریان در هنگام انتظار می‌توانند به موسیقی گوش دهند و یا پیام‌هایی از قبیل معرفی شرکت، محصولات، جشنواره‌های فروش و خدمات که از قبل ضبط شده، برای آنها پخش شود. همچنین پیام‌های مبنی بر اعلام پیشنهادات وِیژه برای مشتریان پخش شود. اگر شرکت شما ۲۴ ساعته مشغول به کار نیست می‌توانید در ساعات غیرکاری پیام‌های دیگری (اعلام روز و ساعات کاری) را برای مشتریان پخش نمایید.

۲-مشتریان مستقیماً با شخص یا بخش موردنظر ارتباط برقرار می‌کنند.

یکی دیگر از مواردی که برای مشتریان بسیار ناراحت کننده و خسته کننده است تبادل تماس مشتری بین بخش‌ها و اشخاص مختلف می‌باشد تا او بتواند به بخشی که نیازش را برآورده می‌سازد متصل شود. براساس قوانین از پیش تعریف شده تماس گیرنده به راحتی به بخشی که می‌تواند نیاز او را با حداقل زمان برآورده سازد، هدایت می‌شود. هدایت خودکار تجربه تماس تلفنی بسیار خوبی را برای مشتریان شما رقم می زند. همچنین می‌توانید تماس را به افرادی که در شرکت شما حضورفیزیکی ندارند نیز متصل کنید.

۳- یکپارچه سازی سیستم تلفن با سیستم ویپ

سیستم تلفن VoIP می‌تواند به صورت یکپارچه به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM متصل شود. در این صورت، اپراتور قبل از پاسخگویی اطلاعات کاملی از تماس گیرنده خواهد داشت که این امر در تسریع پاسخگویی به سؤالات مشتری بسیار مؤثر خواهد بود. اپراتور می‌داند مشتری ما قبلاً چه محصولات و خدماتی را دریافت کرده است و بیشتر سؤالات او در چه زمینه‌ای می‌باشد. از اینرو، رسیدگی به مشتری و جوابگویی به سؤالات او با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد.

۴- بررسی و مانیتور کردن روند پاسخگویی به مشتری

در سیستم تلفن ویپ پیشرفته امکان ثبت و ضبط جزئیات تماس قبلی مشتری وجود دارد و از می‌توانید برای روند رسیدگی به مشکلش در بخش‌های مختلف سازمان استفاده نمایید.

به طورکلی فناوری VoIP می‌تواند به سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در زمینه‌های گوناگون کمک کند تا سطح سرویس دهی به مشتریان خود را ارتقا دهند. سیستم ویپ با توجه به امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می‌دهد نسبت به سایر سیستم‌ها بسیار ارزان قیمت و با سرعت بالا قابل پیاده سازی است. آینده سیستم تلفن قطعاً VoIP خواهد بود و اکنون زمان آن است که سیستم تلفن قدیمی خود را به تلفن ویپ ارتقا دهید.

برای خرید سرویس ویپ با ما در تماس باشید 02191095009

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت