تلفن اینترنتی لایزر – خط تلفن ثابت لایزر

تلفن اینترنتی لایزر – خط تلفن ثابت لایزر

خرید تلفن ثابت لایزر

خط تلفن لایزر بیشتر بشناسید

شرکت لایزر در سال ۱۳۴۹ تاسیس و به عنوان قدیمی ترین شرکت حوزه مرتبط با IT و مخابرات محسوب می گردد .
این شرکت در سال ۱۳۸۰ بخش مخابرات و شبکه خویش را با هدف فعالیت در زمینه فن آوری اطلاعات و مخابرات و تلفن تاسیس نمود و با جذب نیروهای متخصص و کار آمد و دریافت مجوزهای لازم، به عنوان پیمانکار نصب و راه اندازی تعدادی از سایت های BTS پروژه موبایل شرکت همراه اول در استان های تهران و خراسان فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۲ با دریافت مجوز PAP به شماره ۱۵۱۴۹/۱۲/۳۱۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی, نسبت به ارائه سرویس اینترنت پر سرعت ADSL ، طبق مفاد پروانه به مشترکین در سراسر ایران، اقدام کرده و با نصب، تکمیل و راه اندازی تجهیزات مربوط به تکنولوژی شبکه های ارتباطی Wimax در سال ۱۳۸۵ و همچنین ایجاد زیر ساخت های لازم شبکه ماکروویو و دریافت مجوز های باند های فرکانس اختصاصی لازم ،اقدام به گسترش و بکارگیری سرویس های ارتباطی پر سرعت خویش نمود.
شرکت لایزر در سال ۱۳۹۵ با دریافت مجوز FCP به شماره ۲۵-۹۴-۱۰۰ از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گام بلندی در مسیر تحقق خواسته و انتظارات مشتریان خود برداشته است.
لازم به ذکر است که مجوز FCP جایگزین مجوز های ارائه شده سابق (isp,isdp,voip,pstn,pap) گردید و لذا ظرفیت ارائه هر نوع سرویس، مبتنی بر پهنای باند اینترنت، هرگونه خدمات ارتباطی و انتقال داده بر بستر شبکه و ارائه خدمات صوتی، تصویری، متنی، داده ای و انواع خدمات محتوایی و ارزش افزوده را دارا می باشد.
همچنین این شرکت در قالب کنسرسیوم مشارکت شرکت حلماگستر، برنده مزایده ارائه سرویس TD_LTE بوده و امکان حق بهره .برداری از فرکانس ۲۳۰۰ مگاهرتز را دارا می باشد.

خرید تلفن ثابت و سیپ ترانک لایزر

NGN یا شبکه های نسل آینده (Next Generation Network) ، امکان جدیدی است که شرکت لایزر اقدام به راه اندازی آن نموده است. در این فناوری که در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری میرسد و کاربران میتوانند از آن بهره مند گردد، لایزر امکان استفاده از خط تلفن مبتنی بر IP را با نامبرینگ مخصوص خود پدید خواهد آورد.
در این تکنولوژی سافت سوییچ ها جایگزین تجهیزات قدیمی مخابراتی خواهند شد و ضمن برقراری ارتباط با کیفیت تر و به مراتب ارزان تر از خطوط تلفن کنونی ، امکان بهره گیری از خدمات ارزش افزوده برای این خدمت را نیز فراهم خواهد آورد.
با بهره گیری از این امکان، مشکلاتی نظیر جابجایی خط تلفن به دلیل تغییر محل به طور کامل از بین خواهد رفت و کاربران سازمانی و خانگی میتوانند فارغ از اینکه جابجایی فیزیکی محل کار و منزل داشته اند، شماره خود را به هر نقطه که مورد نظرشان است انتقال دهند. نیز راه حل های مختلف تجاری با شماره های انتخابی برای کاربران تجاری یکی دیگر از مزیت های خدمات NGN لایزر می باشد.
هم اکنون لایزر مطابق با پروانه FCP میتواند پاسخ گوی نیاز کاربران خود باشد. در حال حاضر قابلیت واگذاری یک میلیون خط تلفن امکان پذیر میباشد.

سرشماره تلفن لایزر 9131 میباشد

خط تلفن ثابت لایزر با سرشماره ۹۱۳۱ توسط جوان تل قابل ارائه است

سیپ ترانک و سیپ یوزر لایزر

1 Comment
  • ناشناس
    پاسخ
    Posted at 12:08 ق.ظ, 20/01/1403

    سلام

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت