ویژگی های نرم افزار پیام صوتی

7 ویژگی نرم افزار پیام صوتی

ویژگی های نرم افزار پیام صوتی

7 ویژگی نرم افزار پیام صوتی

در این مقاله قصد داریم در رابطه با نرم افزار پیام صوتی و همچنین ویژگی های آن توضیح دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

7 ویژگی نرم افزار پیام صوتی

7 ویژگی نرم افزار پیام صوتی

امروزه یکی از روش ها برای تبلیغ شرکت ها و سازمان ها ارسال پیام صوتی میباشد.

شما میتوانید پیامی را به صورت ویس با صدای خودتان یا صدایی مناسب ضبط کنید و پیام تبلیغاتی آماده شده را برای مشتریان یک گروه یا تک به تک افراد ارسال نمایید.

همچنین برای ضبط صدا باید از هنرها و خلایق خود استفاده کنید تا در روند تبلیغات شما نیز تاثیر بالایی داشته باشد.

مزیت های ارسال پیام صوتی

در ادامه به بررسی مزیت های پیام صوتی میپردازیم:

پیام صوتی شما به سرعت دریافت میگردد

زمانی که شما از روش های تبلیغاتی دیگر مانند پیامک متنی به صورت های مختلف مانند ایمیل استفاده میکنید ممکن است پیامک شما دریافت نشده باشد و یا افراد چون پیام تبلیغاتی میباشد توجهی به آن نداشته باشند و مشاهده نکنند. بهترین روش برای انجام تبلیغات استفاده از پیام صوتی میباشد.

نبود محدودیت برای ارسال پیام صوتی

استفاده از نرم افزار ارسال پیام صوتی میتواند محدودیت ها را از بین ببرد بعنوان مثال زمانی که شما از تبلیغات متنی استفاده میکنید ممکن است افراد تبلیغات متنی خود را بلاک کرده باشند که در این صورت پیامک شما برایشان ارسال نخواهد شد. اما در صورتی که از روش تبلیغاتی ارسال پیام صوتی استفاده کنید این محدودیت را نخواهید داشت.

هزینه پایین پیام صوتی

هزینه ارسال پیامک متنی از پیام صوتی بیشتر میباشد. در ارسال پیام صوتی محدودیتی نخواهید داشت اما برای پیامک متنی شما باید متنی کوتاه تهیه کنید. در استفاده از پیام صوتی میتوانید منظور خود را بیشتر توضیح دهید.

کاهش اشتباهات در ارسال پیام صوتی

در صورتی که به صورت متنی قصد تبلیغات دارید علاوه بر مشکلاتی که گفته شد ممکن است خطای تایپی صورت بگیرد. اما در تبلغ با ارسال پیام صوتی این خطا انجام نمیشود. همچنین شما میتوانید تن صدا را تنظیم کنید تا مخاطب و مشتریان شما متوجه کامل پیام شما بشوند.

روشی کم هزینه برای به اشتراک قرار دادن مسائل

برای به اطلاع رساندن موارد مهم بهتر است از جلسات استفاده کرد ملاقات حضوری میتواند تاثیر بیشتری بر انتقال پیام داشته باشد. اما در مواردی که امکان برقراری این ملاقات وجود ندارد شما میتوانید از پیام صوتی استفاده کنید. ارسال پیام صوتی علاوه بر کم هزینه بودن میتواند باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتر نیز گردد.

توجه بیشتر مشتریان شما در تبلیغ صوتی

همانطور که در مورد اول از مزیت های ارسال پیام صوتی اشاره شد پیامک متنی کمتر مورد توجه قرار میگیرد و حتی ممکن است اصلا مشاهده نگردد. و بهتر است شما برای تبلیغات خود از پیام صوتی استفاده کنید.

استفاده راحت از نرم افزار ارسال پیام صوتی

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید گروهی از افراد را مشخص کرده و شماره ها را داشته باشید سپس پیام ضبط شده را به صورت گروهی برای افراد ارسال نمایید.

امکانات نرم افزار پیام صوتی

ارسال پیام صوتی به افراد دفترچه تلفن

برای افراد به صورت گروهی یا تک به تک

پیام برای افراد شماره های منطقه ای کشوری

ارسال پیام به مشاغل

پیام به مشاغل به صورت تفکیک کردن استان ها

پیام به مشاغل به صورت تفکیک کردن با کد پستی

ارسال پیام به صورت محله ای

روش های ارسال پیام های صوتی

ارسال پیام به سه صورت انجام میگیرد:

پیام را به صورت تکی یا گروهی یا زمان دار میتوان ارسال کرد.

نکته مهمی که باید در زمانی که تصمیم بر ارسال پیام صوتی دارید مورد توجه قرار دهید استفاده از تن صدا مناسب برای ضبط پیام میباشد. شخص باید دارای تن صدایی باشد که بتواند کلمات و جملات را به صورت شمرده و با کیفیت ضبط کند.

ارسال پیام صوتی فقط برای تبلیغات میباشد؟

با توجه به توضیحات بالا شاید تصور کنید که از پیام صوتی فقط میتوان برای تبلیغات استفاده کرد اما در ادامه مقاله موارد استفاده از آن را توضیح میدهیم.

ارسال پیام تبریک برای مناسبت ها

شما میتوانید برای ایام مختلف و مناسبت ها به عنوان مثال برای تبریک سال نو برای ارتباط بیشتر با مشتریان خود این پیام را برای آن ها ارسال نمایید.

ارسال دعوت نامه

استفاده از نرم افزار ارسال پیام صوتی میتواند هر نوع دعوت نامه را اطلاع رسانی کند.

اطلاع رسانی بیشتر

شما میتوانید از پیام صوتی در موارد بیشتری استفاده کنید بعنوان مثال در زمانی که میخواهید زمان چکاپ کردن بیماران را اطلاع رسانی کنید به ویژه برای زمانی که بیمار مسن تر دارید که ممکن است شخص بی سواد باشد بهتر است از ارسال پیام صوتی استفاده کنید. همچنین برای اطلاع رسانی از محصولی جدید در مجموعه خود میتوانید از این شیوه استفاده کنید.

نتیجه :

نرم افزار ارسال پیام صوتی به صورت تلفن ابری  میتواند در موارد زیادی مانند تبریک گفتن، تبلیغات، ارسال پیام برای اطلاع رسانی ها و دعوت نامه کمک کننده باشد. شخص میتواند با ضبط ویس با صدای خوانا و ارسال آن به تعداد زیادی از افراد در کمترین زمان ممکن پیام خود را به اطلاع برساند

کاربران عزیز میتوانید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191301005 تماس بگیرید همکاران ما به صورت 24 ساعته در تمام ایام سال پاسخگو شما هستند.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت