نصب تلفن گویا و مزیت هایی که باعث فروش بیشتر می شود

نصب تلفن گویا و مزیت هایی که باعث فروش بیشتر می شود

نصب تلفن گویا و مزیت هایی که باعث فروش بیشتر می شود

نصب تلفن گویا و مزیت هایی که باعث فروش بیشتر می شود

نصب تلفن گویا و مزیت هایی که باعث فروش بیشتر می شود

نصب تلفن گویا

تلفن گویا منشی خودکار میباشد که در ابتدای تماس بین تماس گیرنده و یک سازمان تعامل برقرار میکند.

دستگاه تلفن گویا ویسی میباشد که در ابتدای تماس پخش میگردد و منویی را برای تماس گیرنده ارائه میدهد که برای تماس با هر بخش از سازمان گزینه مربوطه را وارد کنند. بعنوان مثال بعد از تماس با مجموعه و خوش آمدگویی ویسی پخش گردد که جهت ارتباط با بخش فروش عدد 1 را فشار دهید.

از تلفن گویا اغلب برای مرکز تماس ها استفاده میشود. اما از این صدای تلفن گویا برای سایر سازمان ها که نیازمند اطمینان برای هدایت تماس تلفنی به مقصد میباشد استفاده میشود.

دستگاه تلفن گویا از فناوری مدرن بهره زیادی برده است. در نسخه های اولیه تلفن گویا برای تماس های ورودی گزینه هایی را قرار میدادند تا بتواند با استفاده از صفحه کلید گزینه مربوطه مربوط به هر بخش را انتخاب کند. اما امروزه با گذشت زمان میتوان با استفاده از هوش مصنوعی به تماس گیرنده اجازه داد تا نیاز خود را به دستگاه های تلفن گویا از طریق تشخیص گفتار اعلام کند.

بعلاوه کاربران گوشی های هوشمند میتوانند قبل از برقراری تماس از تلفن گویا تصویری نیاز های خود را بیان کنند.

قابلیت های ویس تلفن گویا

دستگاه های تلفن گویا که دارای کیفیت بالا قابلیت هایی دارند که تجربه مشتریان را بهبود میبخشد. دستگاه تلفن گویا باید با نیاز های شرکت ها سازگار باشند. شرکت ها ممکن است از تمام این قابلیت ها یا تعداد محدود آن استفاده کنند. در ادامه به توضیح این قابلیت ها میپردازیم.

1. خوش آمد گویی بعد از برقراری تماس ورودی

اهمیت منشی تلفنی گویا بسیار بالا خواهد بود. زیرا اولین برداشت مشتریان از مجموعه شما با پخش ویس منشی گویا میباشد. پس دستگاه تلفن گویا باید ضبط و اجرای صدای خوش آمدگویی مناسب داشته باشند. امروزه کسب و کار ها برای ضبط صدا از گوینده ها استفاده میکنند و شخصی را برای این کار استخدام میکنند تا مطمئن باشند که دارای صدای مناسب میباشند و میتواند نام تجاری آن ها را به درستی بیان کند.

بعنوان مثال در مواردی مانند قطعی سایت سازمان ها باید بتوانند به سرعت پیغام را تغییر دهند تا تماس گیرندگان را از این وضع باخبر کنند.

بعلاوه بهترین دستگاه های تلفن گویا دارای این قابلیت میباشند که براساس شماره تماس گیرنده ویس های مختلف را پخش کنند. برای مشتریان پیام های مختلف را ضبط و تنظیم میکنند.

2. برقراری تماس براساس نیاز مشتریان

تلفن گویا امروزه در سازمان ها به دو صورت استفاده میشوند. اولین روش ویسی پخش میگردد که طی آن از مشتریان یا تماس گیرندگان خواسته میشود تا عدد مربوط به داخلی بخش مد نظر را وارد کنند. در روش دوم شما میتوانید نیاز خود را به سادگی بیان کنید.

3. مسیریابی راحت تر برای مشتری با سیستم منشی تلفنی گویا

تلفن گویا معمولا تماس گیرنده را با توجه به نیاز شخص به واحد مربوطه متصل میکند. اطلاعاتی که منشی گویا در تعامل اولیه با مشتری برداشت میکند چه به صورت انتخاب کلید در منو یا به صورت گفتار به توزیع کنند خودکار منتقل میگردد. بعنوان مثال تماس گیرنده که برای فروش شرکتی نیازمند کمک میباشد به جای کارمند فروش معمولی به متخصص فروش شرکتی متصل میگردد.

همچنین در مواقعی که شرکت دارای شعب های مختلف در چندین شهر میباشد بر اساس موقعیت جغرافیایی هدایت انجام شود. یا برای زبان های مختلف نیز میتوان از آن استفاده کرد تا مسیریابی هوشمندانه تر باعث رضایت بیشتر مشتریان گردد.

4. قرار دادن منوی راحت با تلفن گویا

تلفن های گویا امروزه دارای امکانات فراتر میباشند بعنوان مثال شخص میتواند برای کارهای ساده مانند ساعات اداری مجموعه، گرفتن موجودی حساب و … از طریق منشی گویا اقدام کنند. این کار باعث میشود تا شخص بتواند مشکلات و امور خود را در سریعترین زمان ممکن به صورت 24 ساعته انجام دهد.

5. مدیریت انتظارات تماس گیرنده با صدای تلفن گویا

در زمانی که حجم تماس ها بسیار بالا میباشد در صورتی که منشی گویا زمان مورد نیاز برای برقراری تماس را به صورت تخمینی بیان کند میتواند کمی دلپذیر تر باشد. در این صورت زمان اعلام میگردد و شخص میتواند تصمیم بگیرد که در صف منتظر باشد یا خیر.

6. شروع سریع تعامل با تلفن گویا

اطلاعات جمع آوری شده با منشی تلفنی گویا برای کارمندان ارسال میگردد تا بتوانند مکالمه را شروع کنند.

7. جمع آوری بازخورد مشتریان با تلفن گویا

ملاحظه بازخورد مشتریان برای شرکت بسیار موثر خواهد بود بعنوان مثال بعد از اتمام مکالمه با اپراتور مد نظر میتوان ویسی را پخش کرد تا تماس گیرنده نظر خود را درباره اپراتور از بین اعداد اعلام کند.

آیا شرکت ها و سازمان ها از صدای تلفن گویا استفاده میکنند ؟

امروزه تمام کسب و کار ها برای تماس های خود از تلفن گویا استفاده میکنند. که این قابلیت میتواند ضمن خوش آمد گویی افراد رابه قسمت های مختلف با توجه به نیازشان متصل کند. همچنین با قابلیت های دیگر مانند نظرسنجی میتواند به مشاغل کمک کند تا پاداش نیروهای سخت کار خود را بدهند.

با این قابلیت اکثر نیروهای انسانی خود را به نیروی کامپیوتری تبدیل میکنید که این موضوع میتواند بسیار به مجموعه شما کمک کرده باشد. بعنوان مثال شما دیگر دغدغه مرخصی کارکنان خود را نخواهید داشت. دیگر هدایت تماس اشتباه نخواهید داشت و …

همچنین این موضوع باعث میشود تا شما هزینه های اضافی نداشته باشید به عنوان مثال شما دیگر منشی نخواهید داشت تا حقوقی را به این شخص اختصاص دهید.

نصب تلفن گویا

در گزینه های تلفن گویا شما باید سه اصل رعایت گردد:

  1. تعداد گزینه ها
  2. ترتیب ارائه گزینه ها
  3. نحوه انتخاب موارد

در حالت معمول تلفن گویا شما باید 4 گزینه داشته باشد در صورت بیشتر بودن گزینه ها احساس خستگی و گیج شدن صورت میگیرد.

گزینه های که در شرکت بیشتر مورد استفاده میشود باید در اولین گزینه ها قرار داده شود.

صدای مناسب برای منشی گویا خانم یا آقا

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت