قهرمان کسب و کار خودت باش فقط با تلفن ابری!

قهرمان کسب و کار خودت باش فقط با تلفن ابری!

تلفن ابری

وقتی اسم قهرمانی به گوشمان می رسد نا خودآگاه به یاد مسابقات ورزشی و اعطای مدال های رنگارنگ و با ارزش می افتیم. ذات انسان قهرمان بودن را دوست دارد و میخواهد همیشه برنده باشد.

گاهی پیروز شدن ورای مسابقات ورزشی است. با درایت در کسب و کار خود نیز می توانیم قهرمان باشیم و به خودمان مدال های رنگارنگ هدیه بدهیم.

تلفن ابری

اگر شما هم برای ارتقاء کسب و کار خود به  تلفن ابری روی آورده اید و از سیستم های تلفنی اینترنتی استفاده می کنید، باید به شما تبریک گفت. زیرا شما توانسته اید همگام با دنیای امروزی باشید. تلاش شما برای افزایش بازدهی و درآمد ستودنی است و باید به شما مدال داد.

تلفن ابری جوان تل

مدال های قهرمانی تلفن ابری

جوان تل همیشه در حال افزایش کمی و کیفی زیر ساخت های خود است. با یک مشاوره خوب می تواند کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن در راستای اهدافتان هدایت کند. برای هر استارت آپ با هر نیازی یک برنامه ریزی و پلن طراحی کرده است. شما با اشراف بر نیاز خود از تلفن اینترنتی یک طرح را انتخاب خواهید کرد. جوان تل برای  تلفن ابری که به شما ارائه می کند یک مدال در نظر گرفته است.

طرح برنزی جوان تل

طرح برنزی جوان تل چه قابلیت هایی دارد؟

 ساده ترین طرح تلفن ابری جوان تل است. این طرح 5 داخلی رایگان دارد.

منشی تلفن گویا با صدای انتخابی شما دارد و همچنین گزارش ساده از تماس های گرفته شده به شما خواهد داد.  اولین و ساده ترین طرحی است که کسب و کار های کوچک می توانند داشته باشند.

طرح نقره ای جوان تل چه قابلیت هایی دارد؟

کمی پیشرفته تر از طرح برنزی است. این طرح دارای قابلیت های طرح برنزی هم می باشد. 10داخلی رایگان دارد. دارای نرم افزار اختصاصی سافت فون برای نصب روی تلفن همراه است. دارای کنفرانس تلفنی نیز می باشد و تا دو هفته امکان ضبط مکالمات را دارد.

طرح نقره ای تلفن ابری
طرح طلایی تلفن ابری

طرح طلایی جوان تل چه قابلیت هایی دارد؟

پیشرفته تر از طرح نقره ای قابلیت ضبط مکالمات را همیشه دارد. این طرح دارای نظرسنجی پایان مکالمه و دریافت میزان رضایت مشتری از تماس است.

طرح طلایی قابلیت های طرح برنزی و نقره ای را به طور کامل دارد.

طرح الماس جوان تل چه قابلیت هایی دارد؟

قابلیت طرح های برنزی و نقره ای و طلایی را دارد. علاوه بر آن دارای قابلیت برقراری تماس های بین المللی با مرورگر تحت شبکه ی وب است. دیگر از هزینه های سرسام آور تماس های بین المللی خبری نیست.

طرح الماس تلفن ابری

نتیجه گیری

داشتن یک برنامه ریزی منسجم و منظم برای کسب و کار الزامی است. شما برای بالا بردن کارایی کارمندان و ایجاد فضای دوستانه برای مشتریان باید به موارد مهمی توجه کنید. داشتن کیفیت صدای مناسب، به کار گیری کارمندان مسئولیت پذیر و توانمند، رعایت صرفه جویی اقتصادی و …

وقتی نیازمند تلفن اینترنتی هستید باید بدانید که چند خط داخلی میخواهید. با توجه به کسب و کارتان به کدام قابلیت طرح های جوان تل بیشتر نیاز دارید. می توانید با گرفتن مشاوره درست و اصولی از تیم ، مسیر رسیدن به اهداف خود را مشخص کنید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت