سیستم تلفنی مناسب برای بازاریابی

سیستم تلفنی مناسب برای بازاریابی

سیستم تلفنی مناسب برای بازاریابی

سیستم تلفنی مناسب برای بازاریابی

در این مقاله قصد داریم در رابطه با تکنولوژی ویپ و بازاریابی با این نوع سیستم تلفنی توضیح دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

سیستم تلفنی مناسب برای بازاریابی

سیستم تلفنی مناسب برای بازاریابی

امروزه اکثر مراکز و کسب و کارها و مشاغل از سیستم تلفنی ویپ با توجه به امکانات آن استفاده میکنند. این سیستم در طی این چند سال اخیر بسیار محبوب شده است و جایگزین مناسب برای تلفن های آنالوگ قدیمی شده است.

این سیستم دارای مزایای بسیاری میباشد که میتواند در بازاریابی نیز بسیار کمک کننده باشد. امروزه سازمان های بسیاری از طریق تلفن ارتباط با مشتری را برقرار میکنند. این سیستم نسبت به خطوط آنالوگ مربوط به مخابرات بسیار آسان تر و حتی در کمترین زمان ممکن راه اندازی میشود. و دارای هزینه های بسیار مقرون به صرفه تر میباشد.

همچنین این خطوط بسیار مقیاس پذیری بالایی دارند و برای شرکت هایی که مدام درحال تغییرات میباشند مناسب میباشد. و شما میتوانید با توجه به نیاز خود امکانات مد نظر را قرار دهید. این سیستم نیازمند کابل کشی نمیباشد به همین دلیل شما میتوانید به راحتی حتی دفترکار خود را تغییر دهید. با توجه به آن چه که گفته شد اگر شما نیروی دورکاری دارید که به فعالیت میپردازند میتوانید یک داخلی برای شخص تعریف کنید. و همچنین در طول روز یا ماه میتوانید عملکرد شخص را از طریق گزارشگیری بررسی کنید و بر اساس میزان تماس های ورودی یا خروجی شخص برای وی حقوق تعیین کنید.

در ادامه در رابطه با مزایای دیگر این خطوط برای بازاریابی توضیح میدهیم.

انواع شماره تلفن های ثابت در ایران

امکانات خطوط تلفن اینترنتی

سیستم تلفنی ویپ دارای امکانات متعددی میباشد مانند منشی تلفنی گویا یا IVR این سیستم میتواند باعث بهبود رضایت مشتریان گردد. این امکان باعث میگردد شخص مدت زمان بسیار پایین تری را پشت خط منتظر بماند. و به صورت مستقیم بدون ارتباط با شخص دیگر به واحد مد نظر متصل میگردد.

این سیستم قابلیت ارائه ساعت اداری را دارد و شما میتوانید با قرار دادن ساعات خاصی در طول روز و هفته تماس را هدایت کنید به سمتی که مد نظر دارید. بعنوان مثال در ساعات غیر اداری از برقراری تماس های ورودی جلوگیری کنید و یا تماس را هدایت کنید.

ارائه این خدمات در سیستم تلفنی شما باعث میگردد تا شخص مشتری تصویری حرفه ای از کسب و کار شما بیابد. اما با توجه به گفته ها این سیستم میواند باعث ایجاد رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان گردد.

مزایای استفاده از ویپ برای بازاریابی

در ادامه مزایا استفاده از خطوط اینترنتی برای بازاریابی را توضیح میدهیم:

امکان تماس نامحدود بدون اشغال شدن شماره تلفن

شما میتوانید تعداد نامحدود تماس همزمان داشته باشید بدون اشغال شدن خط تلفن که این امکان بسیار مناسب برای بازاریابی میباشد.

کاهش هزینه ها:

میزان هزینه های مکالمه با تلفن های اینترنتی در مقایسه با مکالمه تلفن های سنتی حدودا 5 درصد با صرفه تر میباشد. و این مورد میتواند از مزایای استفاده از ویپ برای بازاریابی باشد و میزان هزینه های تماس شما بسیار کاهش میابد. همچنین تماس بین داخلی ها تماما رایگان میباشد. و تماس به صورت کنفرانس بین تمامی داخلی ها به صورت جلسه غیرحضوری و بین شعبه های مختلف یک سازمان رایگان حساب می شود.

پایین بودن هزینه نصب و راه اندازی خطوط اینترنتی

این خطوط در بستر شبکه Hosted PBX و به صورت ابری میباشد. و نیازمند سرور یا تجهیزاتی نمیباشد. که میتواند هزینه های شما را بسیار پایین بیاورد. پایین بودن هزینه ها بخصوص برای استارت آپ ها باعث رشد شرکت میگردد.

امکان جابجایی جغرافیایی خطوط اینترنتی

همانطور که گفته شد این خطوط در بستر شبکه میباشند و شما میتوانید در هر موقعیتی در هر زمان و مکانی پاسخگو تماس های خود باشید.

فراهم کردن ارتباط منسجم با سیستم ویپ

سیستم تلفنی ویپ امکان تماس تصویری، صوتی، فکس آنلاین و ایمیل و …. را به وجود آورده است. افراد میتوانند از این طریق به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

امکان اندازه گیری موفقیت شما با استفاده از تبلیغات

با قرار دادن شماره تماس مختلف برای هر کدام از شرکت ها با ردیابی شماره تماس میتوانید متوجه میزان موفقیت در هر شرکت و در تبلیغات صورت گرفته شوید.

حال تمامی ما میدانیم که سیستم ویپ همه روزه در حال گسترش میباشد. و روز به روز در میان تمامی کسب و کارهای استارت آپ و کوچک و بزرگ در حال فراگیرشدن میباشد.و در مقابل سایر روش های ارتباط تلفنی بسیار مقرون به صرفه تر میباشد. در نتیجه با امکانات و مزایای گفته شده میتوان نتیجه گرفت از جمله راهکارهای بسیار موثر برای بازاریابی استفاده از این سیستم تلفنی میباشد.

جهت ارائه مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

02191301005

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت