سافت فون تلفن همه کاره اینترنتی

سافت فون تلفن همه کاره اینترنتی

شرکت های بزرگی در سراسر دنیا از تلفن اینترنتی و تلفن ابری استفاده میکنند. این تلفن ها به دلیل استفاده آسان و پرسرعت مورد توجه بسیاری از کسب و کارها شده و در حال حاضر در حال استفاده از این تلفن شگفت انگیز  اینترنتی هستند.

سافت فون نرم افزاری است که به کاربران امکان برقراری تماس را در بستر اینترنت می دهد.سافت فون قابل نصب بر روی تلفن همراه یا لب تاپ یا کامپیوتر شماست و مناسب برای افرادی می باشد که شغل های مجازی دارند، همچنین افرادی که دورکار هستند.

سافت فون جوان تل

ویژگی های تلفن نرم افزاری (soft phone)

همان طور که از اسم آن پیداست، این یک تلفن نرم افزاری بر پایه اینترنت است. تمام قابلیت های یک تلفن ثابت را دارد این نرم افزار از شبکه ویپ استفاده میکند و انتقال داده های صوتی را از طریق اینترنت به مخاطب می رساند. به کاربر دسترسی امکاناتی که در ویپ تعریف شده است را می دهد.

شما را دعوت میکنم به شنیدن پادکست سافت فون یک تلفن همه کاره

چگونه از سافت فون استفاده کنیم؟

برای راه اندازی و استفاده از سافت فون به تنها ابزاری که نیاز دارید یک سیستم کامپیوتری یا تلفن همراه و یک هدفون (هندزفری) است. وقتی که بتوانید به اینترنت متصل شوید، با توجه به خدمات ویپ که جوان تل به شما ارائه کرده با نصب نرم افزار می توانید از تماس با کیفیت بهره مند شوید.

تلفن نرم افزاری جوان تل
سافت فون جوان تل

مزایای تلفن نرم افزاری (soft phone)

  • کاهش هزینه ها :

شما با داشتن تلفن نرم افزاری دیگر به سراغ تلفن های ثابت و سنتی نخواهید رفت و اولین موردی که باعث کاهش هزینه می شود.

  • ساده و کاربر پسند بودن :

کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. همچنین قابلیت به روز رسانی دارد.

  • لیست تماس های مشترک :

می توانید مخاطبین خود را با همکاران به اشتراک بگذارید و آنها را از روند کاری خود مطلع کنید.

  • تماس ویدیویی با سافت فون :

بیشتر ما برای تماس های ویدیویی و کنفرانس ها از نرم افزار های مختلفی استفاده میکنیم. وقتی یک سافت فون داشته باشیم، دیگر نیاز به دانلود کردن نرم افزار تماس ویدیویی نداریم.

  • قابلیت حمل آسان :

فرقی نمی کند کجا باشید. در خانه یا در محل کار، در هر جا میتوانید به مشتریان پاسخ دهید زیرا سافت فون همراه شماست و حتی یک مشتری را از دست نمی دهید.

  • نیاز به خط اختصاصی نیست :

تلفن های هوشمند قادر به استفاده از پهنای باند اینترنت هستند و نیازی به خط اتصال مخصوص برای انتقال ارتباط صوتی نیست. نیاز نداشتن به خط تلفن اختصاصی برای کسب و کار یکی از بهترین صرفه جویی ها در هزینه محسوب می شود.

  • قابلیت کنترل از راه دور :

اگر شما کارمندان دور کار دارید که حضور فیزیکی در محل کار ندارند یا افرادی که کار تولید در منزل انجام می دهند، با سافت فون و نصب آن بر روی تلفن همراهتان در هرجای دنیا مشتریان با شما تماس خواهند گرفت.

  • ارتباطات امن :

ارتباطات در این سیستم رمز گذاری شده و ایمن است. هیچ شبکه عمومی تهدیدی برای زیرساخت شما محسوب نمی شود. این شبکه برای شماست و به راحتی می توانید ارتباط برقرار کنید.

چگونه از سافت فون جوان تل استفاده کنیم ؟

تیم جوان تل برای راحتی و امکانات بیشتر، نرم افزار Zoiper  را به شما معرفی میکند.

زویپر (Zoiper) را می توانیم محبوب ترین و معروف ترین سافت فون در ایران بدانیم. کاملا رایگان است و بهترین گزینه برای استفاده بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ و گوشی تلفن همراه می باشد. زویپر به شما اجازه می دهد تا با دوستان ، اعضای خانواده ، همکاران خود به صورت صوتی و تصویری و متنی ارتباط داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر از نرم افزار زویپر می توانید به مقاله نصب و راه اندازی سافت فون در جوان تل مراجعه فرمایید. جوان تل با ارائه ی مشاوره ی تخصصی و رایگان شما را در نصب و راه اندازی یاری می کند.

تلفن نرم افزاری جوان تل
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت