راه اندازی سرویس پرداخت تلفنی یا درگاه تلفنی – IVR Payment

راه اندازی سرویس پرداخت تلفنی یا درگاه تلفنی – IVR Payment

راه اندازی سیستم درگاه تلفنی

درگاه تلفنی چیست و چه کمکی به پرداخت ها می کند؟

سیستم پرداخت تلفنی مبتنی بر IVR

سیستمی است که در حوزه سرویس های پرداخت و خرید در بستر تلفن گویا، بین دستگاه تلفن ثابت مشتری و سیستم تلفن گویای شرکت یا سازمان مربوط قرار می گیرد. بدین نحو که شرکت‌های خدماتی که روال‌های صدور و پرداخت قبض را به صورت تلفنی پیاده‌سازی نموده‌ و دارای تلفن گویا (IVR) هستند، برای انجام عملیات پرداخت غیرحضوری به بانک متصل می‌شوند.

به عبارت دیگر پرداخت تلفنی، بخش پرداخت فرآیند IVR بوده که اطلاعات محرمانه کارت مشتری نیز در این سامانه دریافت می شود. سیستم پرداخت تلفنی در واقع یک واسط برای پرداخت است که قرار است اطلاعات حساب مشتری را دریافت و دستور پرداخت مبلغ مشخصی به بانک مربوطه را بدهد.

این روال پرداخت به خاطر سرعت بالا و آشنایی افراد در هر قشر سنی بسیار مورد توجه است و طی بررسی های انجام شده مشخص شده است به دلیل سهولت دسترسی به تلفن و امنیت بالا کسب و کارهایی که این امکان را برای مشترک مهیا می کنند، بخشی از فروش خود را مدیون همین ساز و کار هستند.

پرداخت تلفنی جوان تل

آیا می توان با تلفن مبلغ فاکتور ها را از مشتری دریافت کرد؟

بله درگاه تلفنی جوان تل  این امکان را به شما می دهد، فقط کافیست با مشاوران ما در جوان تل تماس بگیرید و انتظارات خود را با ما در میان بگذارید. ما سعی میکنیم بهترین و مقرون به صرفه ترین راه را به شما نشان دهیم.

پرداخت سریع و آسان

 

خیلی از اوقات پس از پخش IVR یا حتی صحبت های نیروهای فروش مشتری در صدد پرداخت مبلغ است اما به دلیل عدم دسترسی به سایت شما یا اینترنت پایدار و یا عابر بانک، خرید را به زمان دیگری موکول میکند و در مواردی موضوع را فراموش میکند یا مجددا به جست و جوی محصول با خدمات خاص شما میگردد و این بار ممکن است با رقیب شما روبرو شود و از همان شرکت خرید کند.

 

مشتریان میانسال یا نا آشنا به اینترنت هم پرداخت خواهند کرد

 
 شاید به نظر شما پرداخت با چند کلیک ساده باشد، اما افرادی هستند که به اقتضای سن یا شرایط خود از هرگونه کار اینترنتی فراری هستند. چرا به جای از دست دادن این گروه قابل توجه، به فکر راه جایگزینی برایشان نباشیم؟
با پرداخت تلفنی جوان تل به مشتریان کمک کنید تا در کنار دیگر افراد از خدمات و کالای شما لذت ببرند و تجربه خوشایند خرید تلفنی را کسب کنند.

پرداخت های بدون رمز پویا و یا با رمز پویا

با توجه به قانون رمز پویا، پرداخت های بالای صد هزارتومان باید با رمز دوم موقت انجام شود اما اگر محصول یا خدماتی دارید که زیر مبلغ صد هزارتومان است همان لحظه که مشتری تماس میگیرد تا به اون مشاوره دهید میتوانید پس از مذاکراتتان او را به سیستم پرداخت تلفنی وصل کنید و یک فروش موفق را در چند دقیقه ثبت کنید.

هوشمندی در فروش، سرعت در پرداخت

در اصول اولیه فروش این نکته بسیار قابل اهمیت است که در سریع ترین زمان ممکن و بدون فوت وقت مشتری را مجاب به پرداخت و خرید کنید.

سیستم پرداخت تلفنی جوان تل اینجاست تا این امکان را برای شما فراهم کند. بعد از مکالمه میتوانید مشترک را بدون قطع کردن تلفن به درگاه پرداخت وصل کنید

پرداخت تلفنی راحت

مناسب برای همه

مستندات فنی

راه اندازی توسط ما

تسویه حساب آنی

بدون نیاز به سخت افزار

تحویل سریع

کیف پول

بد نیست بدانید افراد زیادی پرداخت تلفنی را سریعترین روش می دانند!

برای بهره مندی از این خطوط در کسب و کار خود تنها کافیست با جوان تل تماس بگیرید.

اگر مرکز تماس ویپ یا تلفن گویا هم ندارید مهم نیست ما مرکز تمای ویپ هم ارائه میدهیم

با ما در تماس باشید

02191095009

02191095009

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت