راه اندازی تلفن گویا برای هتل ها

تلفن گویا

راه اندازی تلفن گویا برای هتل ها

تلفن گویا

در این بخش از مقاله به راه اندازی تلفن گویا برای هتل ها می پردازیم .

تلفن گویا یا منشی تلفنی که جایگزین انسانی است.

 

تلفن گویا :

 

به صدای ضبط شده ای که زمان تماس با سازمان یا شرکتی برای راهنمایی بخش های مختلف پخش میشود میگویند .
اهمیت این منشی خستگی ناپذیر که بطور شبانه روز و ۲۴ساعته خدمات ارائه میدهد بسیار است .
سیستم ویپ دارای این امکان بسیار مهم و مفید است .
راه اندازی آن بسیار راحت و در زمان کوتاه انجام میشود .

شما میتوانید برای هتل ها و مکان های تفریحی و گردشگری نیز از این امکان (تلفن گویا) بهرمند شوید .
در صورتی که مشتری برای رزرو هتل به صورت اینترنتی اقدام میکند نقش منشی گویا پر رنگ میشود . اطلاع از اتاق ها، قیمت و همچنین امکانات رفاهی در یک هتل بدون احتیاج به منشی انسانی با وجود منشی تلفنی بسیار حائز اهمیت است . شما با داشتن منشی تلفنی در هر ساعت از شبانه روز میتوانید پاسخگوعه مشتریان برای رزرو اتاق ها در هتل باشید .

زمانی که در یک هتل تلفن گویا باشد مشتری پس از تماس میتواند با اطلاع از شرایط اقامت خود را تا زمانی که نیاز است ، رزرو کرده و اطلاعات خود را ثبت کند. و بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر به صورت غیر حضوری و با سهولت توانسته اتاقی رابگیرد .

تلفن گویا همچنین برای تمامی کسب و کار ها نیز مهم است از جمله برای رزور بلیط هواپیما یا وصل شدن به بخش های مورد نظر در شرکت ها و…

تمام انسان ها روزهایی از زندگی را با خستگی و بی صبری و بی حوصله شدن می گذرانند . که این مشکلات میتواند برای منشی ها نیز رقم بخورد . اما با داشتن تلفن گویا دیگر احتیاجی به نظارت یا نگران بودن از اینکه چگونه جواب مشتریان و راهنمایی آن ها بوده ندارید . این منشی خستگی ناپذیر با وجود ارائه خدمات بصورت ۲۴ ساعته باعث از دست رفتن مشتریان نیز که در هر ساعتی تماس بگیرند نمیشود . پس تلفن  باعث سود آوری نیز میشود . علاوه بر تمامی این ها نظم زیادی بر کسب و کارتان حاکم میشود و رضایت مشتریان که وقت آن ها اتلاف نشده و به درستی راهنمایی شده اند نیز جلب میشود . و مشتری دیگر رضایت کامل دارد .

تلفن گویا قابلیت های دیگری مانند ارسال و دریافت فکس ،صندوق صوتی و…. را داراست

تمامی کسب و کارها از جمله هتل ها که همیشه دغدغه بسیاری برای جلب رضایت مشتریان را دارند. تا خدمات خوبی ارائه دهند . میتوانند با داشتن تلفن گویا در تماس ها اینکار را به خوبی انجام داده و دیگر نگران برخورد با مشتریان بصورت تلفنی نباشند . تلفن گویا بسیار پر اهمیت است زیرا دیگر اکثر رزروها بصورت غیر حضوری انجام میگیرد .

 

مزایای مهم در استفاده از تلفن گویا در هتل ها به شرح زیر است :

 

ارتباط گرفتن با هر بخش مدنظر با سهولت

رزرو کردن اتاق های هتل بصورت تلفنی

پاسخگویی شبانه روز به تماس های مشتریان

اطلاع پیدا کردن از اطلاعات تورهای مسافرتی و ثبت آن ها

اطلاع پیدا کردن از قیمت ها و ثبت آن ها

دسترسی به هتل نزدیک

آگاهی از برنامه های مورد نظر و زمان آن ها

ثبت کردن شکایات یا پیشنهادات مشتریان

جمع بندی : با تلفن گویا هم در زمینه سود آوری و هم در رضایت مشتری موفق میشوید و این برای راحتی هر دو طرف (مشتری و کارکنان هتل) مفید واقع میشود . که تلفن سنتی قادر به انجام هیچ گونه از این مزایا نیست

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت