خط تلفن هوشمند IN با سرشماره 7070

خط تلفن هوشمند IN با سرشماره 7070

خط تلفن هوشمند IN تحولی نوین در صنعت مخابرات

خطوط مخابراتی سالهای زیادی است که روبه پیشرفت و تحول هستند. خط تلفن آنالوگ، خط تلفن ایوان، سیپ ترانک و خط تلفن هوشمند IN از جمله خطوطی هستند که شرکت مخابرات در سالهای اخیر به روش‌های گوناگون به مشترکین ارائه می‌کند. هر کدام از این خطوط مزایا و معایب خود را دارند. مثلا اگر قصد خرید خط ‌تلفن آنالوگ داشته باشید و شانس بیاورید و سوییچ‌های مخابراتی پر نشده باشد، روی هر زوج سیم یک خط تلفن به شما تحویل خواهند داد. بنابراین اگر کسب‌و‌کارتان به گونه‌ای است که تماس‌های ورودی و خروجی زیادی نیاز دارد، این خط تلفن مناسب شما نخواهد بود.

خط تلفن ایوان این مشکل را رفع کرد و مخابرات بر روی یک زوج سیم به مشترکین حقوقی 30 خط تلفن ارائه می‌کرد تا اینکه سرویس جدیدی به انواع خطوط مخابرات با نام سیپ ترانک با خصوصیاتی متفاوت اضافه شد. خط تلفن هوشمند IN یک سرویس بسیار کارآمد برای کسب‌و‌کارهایی است که امکان مشاوره تلفنی را دارند. به طور مثال: شرکت‌های حقوقی، مشاوره آنلاین پزشکی، مشاوره تحصیلی، تلفن‌های قصه‌گو … از جمله کسب‌و‌کارهایی هستند که می‌توانند از این سرویس استفاده کنند. در ادامه با جزئیات بیشتری از خط تلفن هوشمند IN خواهیم گفت.

خط in

خط تلفن هوشمند IN چیست و چه کسب‌و‌کارهایی می‌توانند از آن استفاده کنند؟

یکی از انواع خطوطی که شرکت مخابرات ارائه می‌کند، خط تلفن هوشمند IN است. این خط تلفن به نوعی طراحی شده است که علاوه بر هزینه مکالمه، هزینه‌ای مازاد برای تماس‌گیرنده در نظر گرفته می‌شود. در واقع کسب‌و‌کارهایی که مبتنی بر ارائه خدمات و مشاوره تلفنی هستند با دریافت این خط تلفن در ازای ارائه محتوا به تماس‌گیرنده هزینه‌ای بر اساس دقیقه دریافت و به این صورت درآمد کسب می‌کنند.

فرض کنید شما یک شرکت ارائه‌دهنده مشاوره تحصیلی دارید و بخشی از خدماتتان به صورت تلفنی ارائه می‌شود. برای اینکه بتوانید از طریق مشاوره تلفنی کسب درآمد کنید، می‌توانید یک خط تلفن هوشمند IN از مرکز مخابراتی خود تهیه کنید. زمانی که شخصی با شماره مرکز مشاوره شما تماس ‌می‌گیرد، بر اساس تعرفه‌ای که با مخابرات توافق داشته اید هزینه حق مشاوره بر مبنای دقیقه به قبض تلفن مشاوره گیرنده اضافه می‌شود. مثلا اگر تعرفه هر دقیقه مشاوره 5 هزار تومان باشد، برای 30 دقیقه ارائه مشاوره 150 هزارتومان درآمد خواهید داشت کهه البته درصدی از این مبلغ به عنوان کارمزد مخابرات کسر خواهد شد.

خط تلفن هوشمند IN مناسب چه کسب‌و‌کارهایی است؟

تمام کسب‌و‌کارهایی که امکان ارائه خدمات به صورت تلفنی دارند، می‌توانند از خط تلفن هوشمند IN استفاده کنند. شرکت‌های ارائه دهنده مشاوره تلفنی پزشکی، مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره تلفنی حقوقی، مشاوره تلفنی و راهنمایی رفع عیوب کامپیوتر و موبایل، تلفن‌های قصه‌گو، مسابقات تلفنی هوشمند، فال حافظ، مشاوره تلفنی املاک، مشاوره تلفنی خوانواده و … از جمله کسب‌و‌کارهایی هستند که می‌تواند از خط تلفن IN استفاده و از این طریق به صورت غیرحضوری درآمد کسب نمایند.

یکی از کسب‌و‌کارهایی که در سالهای اخیر به دلیل تبلیغات گسترده بسیار شناخته شد و مورد استقبال قرار گرفت، تلفن قصه‌گوی زنگوله بود. افراد با این سامانه تماس می‌گرفتند و در منوی صوتی داستان خود را انتخاب و گوش می‌کردند. درآمد این سامانه تلفن قصه‌گو از طریق روی خط ماندن مخاطبین بود، هرچقدر داستان‌های بیشتر و طولانی‌تری گوش می‌دادند، درآمد این سامانه نیز افزایش پیدا می‌کرد.

خط تلفن هوشمند IN 7070 را چطور و از کجا باید تهیه کنیم؟

برای داشتن این خط می‌توانید به یک شرکت ارائه دهنده خدمات خط تلفن هوشمند مراجعه یا درخواست خود را به صورت آنلاین بر روی سایت‌ شرکت ثبت نمایید. این شرکت‌ها به دلیل تجربه بیشتر با سرعت بیشتری مراحل اداری دریافت خط را انجام می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود خط تلفن هوشمند زودتر به دست شما برسد. شرکت مخابرات کارمزدی را طبق قوانین خود از مبلغ پیشنهادی شما بابت درآمد هر دقیقه کسر خواهد کرد. بنابراین زمان تعیین هزینه هر دقیقه درصد کارمزد مخابرات را نیز در نظر بگیرید. به صورت میانگین مدت زمان دریافت خط تلفن هوشمند IN حدود 30 روز کاری است و پس از آن با داشتن یک مرکزتلفن ویپ امکانات بیشتری را جهت استفاده از این خط هوشمند خواهید داشت.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت خط تلفن هوشمند IN و مرکز تلفن اینترنتی عبارت است از: روزنامه رسمی ثبت شرکت، اساسنامه شرکت، کد اقتصادی و ملی، ارائه یک شماره حساب جهت واریز درآمد‌ها و در نهایت تکمیل فرم قرارداد و پرداخت هزینه‌های مربوط به شماره حساب‌های معرفی شده از سوی شرکت خدمات تلفن هوشمند خواهد بود. لازم به ذکر است که پیش‌شماره های قدیم این خط تلفن به صورت 9099 و 9092 ارائه می‌شد. در حال حاضر خط تلفن هوشمند IN با پیش‌شماره های 7070 ارائه می شود.

خط تلفن هوشمند IN چطور به افزایش درآمد یک کسب‌و‌کار و صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند؟

یک شرکت مشاور حقوقی را در نظر بگیرید. اینگونه شرکت‌ها معمولا در تمامی حوزه‌ها با استفاده از کارشناسان مختلف به مراجعین و افراد تماس‎‌گیرنده مشاوره می‌دهند. بنابراین هر مشاور باید در تمام طول ساعات اداری در محل شرکت حضور داشته باشد تا بتواند به صورت حضوری مشاوره دهد. حالا فرض کنید این شرکت از یک خط تلفن هوشمند IN استفاده می‌کند. با داشتن این خط تلفن هوشمند دیگر نیازی نیست که کارشناس مربوط همیشه در محل شرکت حضور داشته باشد، در هر کجا که باشد با انتقال تماس به ایشان مکالمه برقرار و هزینه مشاوره به صورت اتوماتیک بر حسب دقیقه به حساب شرکت واریز خواهد شد و شرایط دورکاری برای مشاوران نیز شما فراهم خواهد شد.

بنابراین اگر همیشه مشاوره حضوری داشتید و گاهی اوقات به صورت تلفنی و رایگان مشاوره می‌دادید و کارشناسان شما مجبور به حضور فیزیکی در شرکت داشتند، ازین پس می‌توانید از طریق این خط تلفن در وقت خود و مشاوران صرفه‌جویی کنید و مشاوره‌ای آسان با درآمد بیشتر، حتی زمانی که پشت میز کارتان نیستید داشته باشید.

خط تلفن هوشمند IN، خط تلفن پولساز مشاوران تلفنی

واقعیت این است که در دنیای امروز اگر پیگیر تکنولوژی‌های نوین ارتباطی نباشید، بی شک از قافله عقب خواهید ماند. دنیای امروز یک دنیای رقابتی و در حال حرکت است و برای رسیدن به موفقیت باید با آن همسفر شوید و اگر از این قافله عقب بمانید باید تلاشتان را برای رسیدن به موفقیت دو برابر کنید. خط تلفن هوشمند IN با همه پستی و بلندی‌هایی که داشته است، سالهای زیادی است که در کشور مورد استفاده کسب‌و‌کارهای مبتنی بر ارتباطات غیر حضوری قرار گرفته است. بنابراین اگر شما نیز کسب‌و‌کاری دارید که فکر می‌کنید یک خط تلفن IN می‌تواند درآمدتان را افزایش دهد، همین حالا اقدام کنید. این قافله در حال گذر است و منتظر شما نمی‌ماند. به عنوان اولین قدم می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید یا با شماره درج شده تماس بگیرید. ما به شما کمک می‌کنیم که زودتر خودتان را به قافله برسانید.

جهت خرید مرکز تماس ویپ و خط هوشمند IN با  جوان تل در تماس باشید

02191301005

3 Comments
  • شادی
    پاسخ
    Posted at 5:45 ق.ظ, 10/12/1399

    سلام وقتتون بخیر
    ممنون از اطلاعات خوبتون
    الان توی کشور امکان استفاده از خطعای عوشمند وجود داره؟؟؟

  • ملوکی
    پاسخ
    Posted at 1:32 ق.ظ, 07/04/1401

    مایل به دریافت خط هوشمند

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت