خرید خط تلفن ثابت اینترنتی یاسوج (VOIP)

خرید خط تلفن ثابت اینترنتی یاسوج (VOIP)

تلفن اینترنتی یاسوج با کد 074 ارائه می شود و سرشماره خط شما 9101 می باشد یعنی 0259101XXXX لیست شماره ها بعد از تماس تلفنی و مشاوره ارسال خواهد شد و 4 رقم آخر به صورت کاملا انتخابی می باشد.

اگر قصد خرید یا آشنایی با تلفن اینترنتی استان کهگیلویه و بویراحمد را دارید در این مقله با ما همراه باشید .

جوان تل به عنوان قدرتمند ترین ارائه دهنده ویپ در ایران به شما این امکان را می دهد تا تلفن اینترنتی خود را با پیش شماره استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه کنید .

فرقی نمی کند شما ساکن یاسوج هستید یا خیر ، می توانید به راحتی و بدون انجام مراحل اداری طاقت فرسا تلفن اینترنتی خود را توسط تیم جوان تل در کمتر از دو روز کاری راه اندازی کنید .

برای دریافت لیست خطوط با پیش شماره استان کهگیلویه و بویراحمد ( ۰74 ) و همچنین ارائه مشاوره و راهنمایی با ما در تماس باشید .

ویپ جوان تل

خرید خط تلفن اینترنتی یاسوج

جوان تل ارائه دهنده سرویس های ویپ به صورت ابری و اختصاصی این امکان را به شما می دهد که تلفن اینترنتی خود را با پیش شماره استان کهگیلویه و بویر احمد      ( 074 ) یا هر پیش شماره ای که در نظر دارید در کمتر از دو روز کاری راه اندازی کنید . برای دریافت مشاوره و راهنمایی با ما در تماس باشید .

مزایای خرید تلفن اینترنتی از جوان تل

  • خط تلفن رایگان : با خرید هر کدام از سرویس های جوان تل یک خط تلفن اینترنتی رایگان به شما تقدیم می گردد
  • تنظیم ساعت اداری : می توانید با تنظیم ساعت اداری مشتریانی که خارج از ساعت اداری با شما تماس گرفتن اعلام کنید که پیغام صوتی بگذارند 
  • دایورت رایگان : اگر یکی از داخلی های شما به هر دلیلی پاسخگو نبود ( اتمام ساعت اداری ، مرخصی بودن ، قطع بدن اینترنت یا هر دلیلی ) میتوانید تماس را به شماره همراه یا ثابتی که مدنظر دارید دایورت کنید 
  • انتقال تماس : داخلی ها می توانند برای پاسخگویی بهتر و رفع نیاز تماس گیرنده تماس را بین خود انتقال دهند تا بهترین پاسخ را به تماس گیرنده دهند .
  • کنفرانس تلفنی : افراد داخل مجموعه می توانند به صورت تلفنی با هم تعامل داشته باشند 
  • گزارشگیری پیشرفته : بیش از هفتاد نوع گزارش جهت برسی ریز به ریز تماس ها و مجموعه خود 
  • نظر سنجی : در پایان مکالمه از تماس گیرنده درخواست می شود به پاسخگویی اپراتور امتیاز دهد 
  • ما بقی موارد را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید 
تلفن ابری جوان تل

مرکز تلفن ابری جوان

تلفن ابری جوان تل

جوان تل به عنوان اولین ارائه دهنده تلفن اینترنتی ابری در ایران کار خود را آغاز نمود . موجب افتخار است که تا کنون با بیش از 3000 شخص  حقیقی و حقوقی همکاری داشته و خدمات ارائه شده . بدون نیاز به داشتن تجهیزات تلفن اینترنتی ابر خود را می توانید راه اندازی کنید.

درصورتی که هر گونه تردید راجع به خدمات و کیفیت سرویس های ما دارید می توانید با مجموعه ما در تماس باشید تا 48 ساعت مهلت تست به شما داده شود .

خرید خط تلفن ابری یاسوج

برای خرید تلفن ابری یاسوج با مشاورین ما در جوان تل در ارتباط باشید

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت