خرید خط تلفن ثابت اینترنتی کرمانشاه ( VOIP )

خرید خط تلفن ثابت اینترنتی کرمانشاه ( VOIP )

تلفن اینترنتی کرمنشاه

تلفن اینترنتی کرمانشاه با کد 083 ارائه می شود و سرشماره خط شما 9101و 9130 و9155 و 9109 می باشد یعنی 0839101XXXX لیست شماره ها بعد از تماس تلفنی و مشاوره ارسال خواهد شد و 4 رقم آخر به صورت کاملا انتخابی می باشد.

اگر قصد خرید یا آشنایی با تلفن اینترنتی استان کرمانشاه را دارید در این مقله با ما همراه باشید .

جوان تل به عنوان قدرتمند ترین ارائه دهنده ویپ در ایران به شما این امکان را می دهد تا تلفن اینترنتی خود را با پیش شماره استان کرمانشاه تهیه کنید .

فرقی نمی کند شما ساکن کرمانشاه هستید یا خیر ، می توانید به راحتی و بدون انجام مراحل اداری طاقت فرسا تلفن اینترنتی خود را توسط تیم جوان تل در کمتر از دو روز کاری راه اندازی کنید .

برای دریافت لیست خطوط با پیش شماره استان کرمانشاه ( 083 ) و همچنین ارائه مشاوره و راهنمایی با ما در تماس باشید .

ویپ جوان تل

مرکز تلفن ابری کرمانشاه

جوان تل به عنوان اولین ارائه دهنده تلفن ابری در ایران به  شما به این امکان را می دهد که بدون  نیاز به تهیه تجهیزات تلفن اینترنتی خود را راه اندازی کنید . 

در سرویس های ابری شما نیاز به  تهیه تجهیزات ندارید و به راحتی با نصب نرم افزار روی تلفن همراه  خودتان و یا روی کامپیوتر و لپ تاپ خودتان ، می توانید تماس ورودی و خروجی داشته باشین .

آی پی فون یا تلفن رو میزی ابزاری است که مختص به این کار تهیه شده و شما میتوانید با تهیه آن به مانند تلفن های معمولی آنالوگ مخابراتی از تلفن اینترنتی خودتان استفاده کنید .

شما اگر جزء آن دسته از کسب و کار ها هستید که نیروی  دور کار دارید اصلا  نگران این موضوع نباشد . با تلفن ابری و امکاناتی که در اختیار شما گذاشته می شود می توانید به راحتی بر نیرو های دور کار خود نظارت کامل داشته باشید 

امکاناتی نظیر ضبط مکالمات ، شنود آنلاین ، گزاشگیری پیشرفته ، مانیتورینگ زنده ، مشاهده نظر سنجی  مشتری ها ، و … به شما کمک ویژه برای مدیریت  نیرو های دور کار می کند .

نکته قابل توجه اینکه پایین  بودن هزینه های سرویس های ابری به شرکت ها یا استارتاپ های کوچک نیز امکانات را می دهد که بتوانند تلفن  اینترنتی خود را راه اندازی کنند 

تلفن ابری جوان تل

مرکز تماس ویپ اختصاصی جوان تل

به جرعت می توان گفت قدرتمند ترین مرکز تماس موجود مرکز  تماس اختصاصی جوان تل می باشد .

اگر شما کسب و کاری دارید که امکانات و کیفیت حرف اول را در مجموعه شما می زند بی شک مرکز تماس اختصاصی جوان تل می تواند بهترین انتخاب باشد .

علاوه بر این به صرفه بودن این مرکز تماس با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد نکته قابل توجه این سرویس  است .

در مرکز تماس  اختصاصی جوان تل  شما هیچ گونه محدودیتی از بابت حجم تماس ها ، تایم تماس ها ، تماس های  هم زمان ، تماس های دایورتی ، تاریخچه تماس ها ندارید .

امکاناتی از  قبیل  منشی گویای پیشرفته و چند مرحله ای ، بکاپ  دستی و سیستمی  ، پیشتیبانی از  وب سرویس ، تعیین سطح  دسترسی ، اسمارت ای پی آی ، تماس امن ، تماس بهمنی ، ماژول تماس از روی وب ، پشتیبانی از ریداندنت و…. تنها بخش کمی  از امکاناتی هستند که این مرکز تماس در اختیار شما قرار میدهد .

شما با تهیه این مرکز تماس یک لایسنس  مادام العمر دریافت میکنید و دیگر هیچ هزینه سالیانه  یا ماهانه ای  از بابت ویپ خود ندارید .

مرکز تماس اختصاصی جوان تل
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت