خرید تلفن گویا و اینترنتی برای استودیو

خرید تلفن گویا و اینترنتی برای استودیو

امروزه تلفن گویا و تلفن اینترنتی برای همه مشاغل نیاز اجباری شده و کمبود این سیستم به شدت احساس می شود اکثر استودیو ها از تلفن گویا استفاده می کنند.

ضبط صدا

تلفن گویا چه مزیت های برای کسب و کار ها دارد؟

تلفن گویا باعث می شود کسب و کار بزرگ تر و کاربردی تر نمایش داده شود و احساس اعتماد بیشتری به مشتریان داده می شود. با توجه به اینترنتی شدن اکثر مشاغل در ابتدا بازدیدکنندگان با شماره ای که داخل سایت هست تماس می گیرند و به اولین چیزی که برخورد می کنند صدای منشی گویا می باشد اگر یک صدای حرفه ای و دلنشین برای خوش آمد گویی انتخاب کنید بیشتر اعتماد مشتری جلب شده است و با خیال راحتتر و با تمرکز بیشتری به پاسخگویی مشتری می پردازید.

استودیو های اینترنتی

استودیو های اینترنتی امروزه کار را برای مشتری ها بسیار راحت کرده اند شما می توانید گوینده مورد نظر خود را انتخاب کنبد و متن مورد نظر خود را ارسال کنید و سفارش به صورت حرفه با فایل تحویل شما خواهد شد.

خدمات استودیو های اینترنتی مثل استودیو آوابخش به شرح زیر می باشد.

آوابخش

سفارش نریشن

انواع نریشن ها توسط گویندگان قابل ضبط هستند و خیلی راحت با گوش دادن به نمونه صداها گوینده مورد نظر را می توانید انتخاب کنید.

سفارش صدای اپراتور منشی گویا

صدای اپراتور منشی گویا یا ضبط صدا منشی گویا نیاز اکثر کسانی که سیستم ویپ یا تلفن اینترنتی دارند می باشد و می تواند صدای اپراتور برای صف ها، ساعت اداری و یا آدرس و … باشد.

ضبط صدای کتاب صوتی

خیلی از موارد با توجه به مشغله های کاری خواندن کتاب خیلی کمتر شده ولی با ایجاد کتاب صوتی توسط گوینده با صدای رسا می تواند جایگزین کتاب های سنتی یا پی دی اف باشد

ضبط پادکست

پادکست ها به عنوان یک رسانه محبوب و جذاب ،روز به روز مخاطبان بیشتری پیدا میکنند.در این میان ،کیفیت گویندگی نقشی کلیدی در جذب و حفظ مخاطب ایفا می کند.اگر به دنبال ضبط یا سفارش پادکست با گویندگی حرفه ای هستید،این مقاله جامع به شما کمک خواهد کرد.

ضبط پادکست این روز ها رواج بسیاری دارد و بسیاری از موارد داخل پلتفرم های محبوب و وب سایت از پادکست استفاده می کنند.

ضبط تیزر تبلیغاتی

ضبط صدا تیزر تبلیغاتی بسیار مهم می باشد، در دنیای امروز، تبلیغات نقش حیاتی در جذب مشتری و رونق کسب و کارها ایفا می‌کنند. تیزرهای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند در این زمینه، می‌توانند در جلب توجه مخاطب و انتقال پیام برند به طور موثر عمل کنند. در این میان، صدای گوینده به عنوان عنصری کلیدی، نقشی تعیین کننده در تاثیرگذاری تیزر ایفا می‌کند.

ضبط صدا تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون و رادیو و همچنین پیج های مختلف در پلتفرم های محبوب میتواند ورودی ها را افزایش دهد.

سفارش ضبط دکلمه

دکلمه،خوانش آهنگین و احساسی یک متن ادبی است که میتواند شنونده را به دنیای تخیل شاعر یا نویسنده ببرد.ضبط دکلمه با صدای دلنشین یک گوینده،این تجربه را دوچندان میکند و به مخاطب اجازه میدهد تا از زیبایی کلمات و لحن گوینده لذت ببرد.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت