تلفن ثابت اینترنتی فناپ تلکام با سرشماره 9103

تلفن ثابت اینترنتی فناپ تلکام با سرشماره 9103

خط تلفن ثابت اینترنتی فناپ تلکام

فناپ تلکام

فناپ تلکام در ابتدای راه، با اخذ مجوز ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت FCP از تجمیع بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های حوزه‌ اینترنت و تلفن در ایران شکل گرفته است.

فناپ‌تلکام کنسرسیومی حاصلِ از مشارکت هفت شرکت معتبر در زمینه خدمات اینترنت است. شرکت‏‌هایی که از ابتدای ورود اینترنت به ایران در کنار شما بوده‌اند و وسیله‌های ارتباطی فراگیر و گسترده‌ای را در سراسر ایران راه‌اندازی کرده‌اند. این شرکت‌ها تجربیات ثابت شده و مسلمی در ایجاد شبکه‌های ارتباطی بر بسترهای متفاوت و نوآوارانه را در کارنامه خود دارند.

در نتیجه، ما امروز امکاناتی در اختیار داریم که ارتباط پایدار و امن شما را به شبکه جهانی اینترنت و همین طور با سازمان‌ها و شرکت‌ها تضمین می‌کند. فناپ‌تلکام، امروز از محل این تجمیع، ۱۰۰ دکل و پاپ‌سایت در سراسر تهران در اختیار دارد و در ادامه این مسیر، نصب و راه‌اندازی دکل‌های بیشتری را در بسیاری از استان‌های کشور آغاز کرده است.

تلفن ثابت ویپ فناپ تلکام (سیپ ترانک و سیپ یوزر فناپ تلکام)

سال‏‌ها پیش وقتی تلفن همگانی شد، هیچ کس فکر نمی‏‌کرد که این محصولِ متهورانه، چنین تاثیری بر توسعه کسب و کارها بگذارد. همان‌طور که در روزهایی که تلفن‌‏های همراه همه‌‏گیر می‌‏شد، هیچ کس به اندازه تجارت‌‏های کوچک و بزرگ از منافع آن بهره نبرد. این همان مسیری است که تلفن‌‏های بر بستر اینترنت (VoIP) طی می‏‌کنند. فناوری قابل توسعه‌‏ای که تمامی برنامه‌ها و ویژگی‌‏های موردنیاز هر کسب و کاری در آن قابل برنامه‌‏ریزی است.

امروز شما هر چیزی را که از یک سیستم ارتباطی پویا انتظار دارید، در تلفن‌‏های بر بستر اینترنت (VoIP) قابل برنامه‌ریزی است. ما در فناپ تلکام، تلفن امن و مقرون به صرفه‏‌ای را بر بستر اینترنت و براساس نیاز هر نوع کسب و کار، ارایه می‌دهیم. این فناوری، یک سیستم تلفن بی‌نقص، با تمامی ویژگی‌‏هایی است که به آن‌ها نیاز دارید. این سیستم به دلیل تمامی ویژگی‏‌هایی که دارد، می‌تواند بهره‌‏وری فضای تجارت شما را افزایش دهد. معتقدیم، هیچ راهکاری مانند یک سیستم ارتباطی قابل توسعه و برنامه‌ریزی، به بزرگ شدن کسب و کارتان کمک نمی‏‌کند. این دقیقا همان تاثیری است که تلفن‏‌های سنتی به همراه داشتند.

تلفن‌های بر بستر اینترنت به دلیل عدم نیاز به سیم‏‌کشی‌‏های مجزا، استفاده بهینه از پهنای باند و انتقال همزمان صوت و داده، کاملا اقتصادی هستند. شما می‏‌توانید بدون محدودیت کاربران خود را روی سیستم افزایش دهید، تماس رایگان با تمامی نقاط دنیا برقرار کنید و ویژگی‌‏های موردنظر خود را علاوه بر دستگاه‌‏های تلفن، بر روی گوشی‌‏ها و دستگاه‏‌های دیگر برنامه‌نویسی کنید و آن را به سادگی مدیریت کنید.

سرشماره تلفن فناپ تلکام 9103 می باشد

خط تلفن ثابت اینترنتی فناپ تلکام با سرشماره ۹۱۰۳ توسط جوان تل قابل ارائه می باشد

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت