تلفن ثابت اینترنتی رسپینا (نکسفون) سر شماره 9107

تلفن ثابت اینترنتی رسپینا (نکسفون) سر شماره 9107

خط تلفن اینترنتی رسپینا

تلفن ثابت رسپینا (نکسفون)

رسپینا

درباره رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت، تلفن و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید.

تلفن ثابت رسپینا (نکسفون)

نکسفون راهکار تلفن ثابت سازمانی هوشمند و یکپارچه که بر پایه دانش فنی و زیرساخت‌های امن و گسترده رسپینا بنا شده است. مرکز تلفن نکسفون با ارائه‌ی دو راهکار پرو (Hosted PBX) و پرایم (SIP Trunk) در جهت غنی سازی ارتباطات در داخل و خارج سازمان‌ها گامی مهم و اساسی برداشته، مفتخریم که سازمان‌ها و شرکت‌های بسیاری با اعتماد به نام رسپینا و متخصصان حوزه‌ی تلکام این شرکت، سرویس تلفن سازمان خود را به رسپینا سپرده‌اند.

نکسفون پرو

نکسفون پرو، مرکز تلفن مبتنی بر سرورهای ابری رسپینا است. نکسفون پرو مجموعه‌ای از ابزارهای ارتباطی یکپارچه برای تجربه‌ی نوین کار گروهی، بهره‌وری کارمندان و افزایش خدمات و پشتیبانی برای مشترکین است. پیاده‌سازی نکسفون پرو در محل مشترک بدون نیاز به سخت‌افزار و زیرساخت پیچیده در کمتر از یک روز صورت می‌گیرد.

نکسفون پرایم

نکسفون پرایم، مرکز تلفن ثابت اینترنتی مبتنی بر IP PBX است، راه‌حل ارتباطی به‌روز برای داشتن ارتباطات سازمانی یکپارچه، امکان تعدد تماس‌های هم‌زمان و عدم محدودیت‌های جغرافیایی، سرویس نکسفون پرایم را به محبوب‌ترین سرویس تلفن ثابت سازمانی تبدیل کرده است.

سرشماره تلفن رسپینا (نکسفون) 9107 می باشد

خط تلفن اینترنتی نکسفون با سرشماره ۹۱۰۷ توسط جوان تل قابل ارائه است

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت