تلفن ثابت اینترنتی برای احراز هویت دیوار

تلفن ثابت اینترنتی برای احراز هویت دیوار

تلفن مخصوص راه اندازی دیوار و فعال سازی

سایت دیوار همیشه در تلاش بوده که امنیت و خدمات خوب و کاربردی به بازدید کنندگان سایت خود بدهد و با توجه به مشکلات اخیر از جمله کلاه برداری از طریق دیوار و عدم احراز هویت و سو استفاده یک سری افراد تصمیم بر اهراز هویت گرفت که با این کار تا حد زیادی جلوی کلاه برداری گرفته شود و در عین حال متاسفانه باز هم شاهد روش های مختلفی برای دور زدن هستیم.

تلفن ثابت اینترنتی راه کاری برای وریفای سایت دیوار

تلفن اینترنتی با کد همه استان ها قابل دریافت می باشد و شما به راحتی می توانید با خرید تلفن اینترنتی علاوه بر وریفای کردن سایت دیوار به مشتریان خود هم خدمات بدهید و از امکانات جذاب تلفن اینترنتی استفاده کنید.

پاسخگوی تلفن دیوار

تلفن ابری برای فعال سازی دیوار چه مزیت هایی دارد؟

تلفن ابری برای فعال سازی دیوار باعث می شود شما یک روزه خط تلفن ثابت خود را فعال کنید و علاوه بر فعال سازی امکانات مثل منشی گویا ضبط مکالمات گزارش تماس ها و دور کاری ، اعتماد مشتریان خود را جذب کنید.

شما می توانید برای هر استان یک خط تلفن با کد استان مربوطه دریافت کنید و در همه شهر های ایران فعالیت داشته باشید و پاسخگو های شما همه در یک مکان ثابت پاسخگو باشند.

 

خرید تلفن ثابت اینترنتی برای دیوار

برای خرید و وریفای کردن تلفن ثابت دیوار هر سوالی دارید می توانید با مشاورین ما در تماس باشید پیشنهاد ما استفاده از تلفن ابری می باشد که کمتر از دو روز کاری تحویل می شود و شما علاوه بر وریفای کردن دیوار جهت اعتماد سازی می توانید شماره را در دیوار مخفی نکنید و همچنین اگر وب سایتی دارید داخل وب سایت نیز معرفی کنید و هر جایی از ایران می توانید به صورت مجازی پاسخگوی مشتریان خود باشید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت