تلفن اینترنتی پیشگامان چیست و نحوه خرید خط تلفن ثابت پیشگامان

تلفن اینترنتی پیشگامان چیست و نحوه خرید خط تلفن ثابت پیشگامان

پیشگامان سرشماره کدام استان ها را فعال دارد

پیشگامان موفق به دریافت مجوز FCP به شماره ۱۷-۹۴-۱۰۰ در تاریخ ۹۴/۸/۱۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کند و بر همین اساس یکی از خدمات ارائه دهنده اف سی پی پیشگامان خط تلفن ثابت روی بستر اینترنت می باشد

خط تلفن های پیشگامان یا سیپ ترانک پیشگامان با سرشماره 9109 شروع می شوند و همچنین در 5 دسته بندی معمولی برنزی نقره ای طلایی و الماس امکان ارائه دارند

سیپ ترانک پیشگامان با سرشماره 9109 در حال حاضر به استان هایی همچون اصفهان ، البرز، بوشهر، تهران ، خراسان رضوی ، فارس ، کرمان ،هرمزگان ، یزد ارائه میگردد.

تلفن اینترنتی پیشگامان چیست و شرایط خرید خط تلفن ثابت پیشگامان را به صورت کامل در این مقاله توضیح میدهیم با ما همراه باشید.

پشتیبانی VOIP

موارد مورد نیاز جهت ثبت نام خط پیشگامان به صورت حقوقی:

اطلاعات مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضا :ایمیل ، شهر ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، تاریخ تولد ، تلفن ثابت و موبایل ، کد پستی ، آدرس

مدارکی که برای احراز هویت اشخاص حقیقی باید در سامانه آپلود شوند

  • تعهد نامه که فایل آن برای شما ارسال خواهد شد
  • کارت ملی صاحبین امضا
  • عکس واقعی متقاضی به همراه کارت ملی
  • آگهی تاسیس
  • روزنامه رسمی
  • مجوز فعالیت

موارد مورد نیاز جهت ثبت نام خط پیشگامان به صورت حقیقی :

ایمیل ، شهر ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، تاریخ تولد ، تلفن ثابت و موبایل ، کد پستی ، آدرس

مدارکی که برای احراز هویت اشخاص حقیقی باید در سامانه آپلود شوند

  • تعهد نامه که فایل آن برای شما ارسال خواهد شد
  • کارت ملی
  • عکس واقعی متقاضی به همراه کارت ملی

زمان مورد نیاز برای فرایند فعال سازی خط تلفن اینترنتی پیشگامان

اگر تمام موارد ثبت نام را با دقت وارد کرده باشید و مدارک داخل سیستم آپلود شده باشد معمولا بین یک تا 3 روز کاری زمان بر خواهد شد

 

شرایط دریافت تماس همزمان یا همان کانال در پیشگامان:

درصورتی که حقیقی ثبت نام می کنید امکان ارائه کانال نمی باشد و در صورت ثبت نام حقوقی با ارائه مجوز کسب و کار امکان ارائه کانال می باشد و تا 10 کانال به صورت غیر حضوری انجام می گردد و در صورت نیاز به کانال بیشتر نیاز به وریفای حضوری می باشد

جوان تل به عنوان نماینده رسمی شرکت پیشگامان برای ثبت سرویس تلفن اینترنتی از زمان ثبت نام تا راه اندازی مرکز تماس همراه شماست .

  با ما در تماس باشید.

تلفن ابری پیشگامان

خط تلفن اینترنتی پیشگامان خطوط دیجیتالی هستند که نیازمند کابل کشی نمی باشند. به راحتی می توان از این خطوط در هر مکان و زمانی داخل ایران به سبب اینترنت ملی استفاده کرد. خطوط دیجیتال اینترنتی به دو صورت قابل استفاده می باشند. در صورتی که شما دفتر کار ثابتی دارید بر روی تلفن های آی پی مانند گرند استریم، لنایزر و … استفاده میکنید. در صورتی که بنا به دلیلی مانند بیماری مجبور به دورکاری هستید. بر روی تلفن های همراه یا لب تاپ از این خطوط استفاده می کنید.

مزایا استفاده از تلفن ابری پیشگامان

1. در صورتی که دفتر کار اجاره ای داشته باشید و سالیانه یا هر دو سه سال مجبور به تغییر محل کار خود هستید. بهترین راهکار استفاده از خطوط اینترنتی پیشگامان و تلفن ابری میباشد. این خطوط نیازمند کابل کشی نیستند. و شما به راحتی می توانید با تغییر محل کار خط شماره تلفن ثابت خود را داشته باشید.

2. اگر دوستان دورکاری دارید که در حال حاضر در محل کار حضور فیزیکی ندارند. و در شهرستان یا حتی استان دیگری مشغول به کار هستند. نگران نباشید خطوط ابری می تواند بسیار کمک کننده باشد.

3. در صورتی که به هر دلیلی در شرکت حضور نداشتید. می توانید شرکت خود را زیرنظر داشته باشید. و عملکرد اپراتورهای خود را کنترل کنید. بعنوان مثال می توانید با چک کردن گزارشگیری، ضبط مکالمه بر عملکرد اپراتورهای دورکار خود نظارت کنید. همچنین با چک کردن مانیتورینگ زنده از آنلاین بودن اشخاص مطمئن گردید.

4. هر شخصی با توجه به عملکردش حقوقی را دریافت می کند. بعنوان مثال بر اساس گزارشگیری و میزان تماس ورودی و خروجی شخص می توان حقوقی را برای اپراتور در نظر بگیرید.

5. بهبود عملکرد اپراتور ها با امکانات سازمانی مانند نظرسنجی یا ضبط مکالمه، در صورتی که تلفن ابری شما این دو امکان را داشته باشند. عملکرد اپراتورها را بهبود خواهد بخشید. بعنوان مثال با قرار دادن نظرسنجی می توانید از مشتریان بخواهید بعد از اتمام مکالمه از بین عدد 1 تا 5 عددی را به اپراتور اختصاص دهند. و در صورتی که به اپراتور عدد کمتری اختصاص داده شده می توان از ضبط مکالمه مشکل را جستجو کرد.

تلفن اینترنتی پیشگامان

 

خطوط ثابت اینترنتی پیشگامان

خط تلفن ثابت اینترنتی یا خطوط ابری پیشگامان در بستر شبکه می باشند. و شما می توانید در کمتر از دو روز کاری برای مجموعه خود شماره تلفن ثابت با کد استان و با مالکیت همیشگی خرید کنید.

جوان تل ارائه دهنده انواع خطوط اینترنتی با چندین پیش شماره مختلف می باشد. که خط تلفن هایی با مالکیت دائم را به صورت حقیقی یا حقوقی در اختیار افراد قرار می دهد. برای دریافت خطوط اینترنتی شما نیازمند دفتر کار یا سیمکشی در محل کار نیستید. و بعد از دریافت پیامک مالکیت خط از سازمان تنظیم مقررات قادر به استفاده از خطوط هستید.

جهت خرید خط تلفن به صورت ابری برای مجموعه یا شرکت خود می توانید با شماره تلفن 02191095009 تماس بگیرید. دوستان ما به صورت 24 ساعته و مشتاقانه پاسخگو شما خواهند بود.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت