تلفن اینترنتی و کلینیک زیبایی

تلفن اینترنتی و کلینیک زیبایی

تلفن اینترنتی و کلینیک زیبایی

این روزها کلینیک های زیبایی به دلیل تعداد بالای مراجعه کنندگان و تقاضای بالا برای عمل ها و خدمات زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. مهمترین دغدغه ی صاحبان کلینیک، خطوط تلفن و ارتباط با مشتریان از راه تلفن است. خطوط تلفن اینترنتی یک وسیله و ابزار ویژه و خاص برای ارتباط تلفنی و همچنین بازاریابی تلفنی است. با استفاده از این خطوط می توانید یک شماره رند و در عین حال بسیار پرکاربرد داشته باشید.

شما را دعوت میکنم به شنیدن پادکست تلفن اینترنتی و کلینیک زیبایی

تلفن اینترنتی چگونه به کلینیک های زیبایی کمک می کند؟

به دلیل بالا بودن تعداد مراجعه کنندگان و همچنین تماس گیرندگان در کلینیک ها، مدیریت تماس و مراجعه کنندگان با مشکل مواجه می شود. گاهی چندین تماس تلفنی را از دست می دهند.تلفن اینترنتی اینجاست تا این مشکلات را برطرف کند.

همانطور که می دانید این تلفن با اینترنت کار می کند و انتقال داده ها را از طریق اینترنت انجام می دهد. یعنی شما با خرید تلفن اینترنتی دیگر هزینه ی تلفن ثابت بدون امکانات را پرداخت نخواهید کرد. 

می توانید این تلفن پیشرفته را با شماره ای رند خریداری کنید تا در ذهن مخاطب خود به سادگی حضور داشته باشید و همیشه این شماره را به یاد داشته باشد. در این حالت دیگر پاسخگوی تماس های اشتباه هم نیستید. همچنین این خطوط دارای پیش شماره هستند و باعث جلب اعتماد مشتریان به شما می شود.

 

کمک تلفن اینترنتی به کلینیک ها

مزایای تلفن اینترنتی برای کلینیک زیبایی

خرید تلفن اینترنتی
مالکیت دائم تلفن اینترنتی
تلفن گویا اینترنتی
انتخاب شماره تلفن اینترنتی

حفظ مشتریان

اگر مطب شما استیجاری باشد و زمانی مجبور به جابجایی و انتقال به نقطه ی دیگری از شهر باشید، دیگر نگران مشتریان از دست رفته ی خود نیستید. زیرا تلفن اینترنتی با عدم محدودیت جغرافیایی این امکان را به شما می دهد تا در هرجایی با یک شماره ی مخصوص شناخته شوید. حتی اگر هنوز به محل کارتان نرسیده اید می توانید با دایورت کردن تماس برروی تلفن همراهتان، پاسخگوی مشتری باشید.

صرفه جویی در هزینه

شما با خرید یک تلفن اینترنتی مالک دائم و همیشگی خواهید بود. این تلفن پیشرفته با داشتن هزینه ای کمتر از تعرفه ی مخابرات شما را در کاهش هزینه های جاری یاری می کند. همچنین به دلیل داخلی های مجازی شما نیاز به دستگاه های تلفن برای هر داخلی ندارید و به سادگی می توانید روی خط تلفن همراه نیز تماس ورودی دریافت کنید.

تلفن گویا و یادآور تماس

امکان تلفن گویا برای کلینیک و ایجاد یک مسیر به سمت داخلی ها کار را بسیار آسان می کند. زیرا ممکن است در یک کلینیک زیبایی بخش های مختلفی داشته باشد. به این شکل هر مشتری با تلفن گویا به سمت هدف خود حرکت می کند.

یادآور تماس این امکان را به شما می دهد تا با مشخص کردن روز و زمان به کدام مشتری چه پیامی را ارسال کنید. اگر مشغله ی کاری دارید می توانید این کار را توسط پیام صوتی انتقال دهید. با این کار همه از شما به عنوان یک کلینیک زیبایی منسجم یاد می کنند.

سخن آخر

امروزه با بالا رفتن سرعت اینترنت و پایداری این سیستم شاهد استفاده ی روزافزون از تلفن های اینترنتی هستیم. این تلفن به هزینه های کابل کشی و تجهیزات مخابراتی ندارد و با استفاده از یک نرم افزار قابل استفاده است. اگر شما به فکر ایجاد نظم و انسجام در کلینیک زیبایی خود هستید با تیم متخصص جوان تل در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت