تلفن ابری و کلینیک دندانپزشکی

تلفن ابری و کلینیک دندانپزشکی

تلفن ابری و کلینیک دندانپزشکی

کلینک های دندانپزشکی از گونه مکان هایی  است که تماس تلفنی و مراجعه کننده ی زیادی دارد. مدیریت تماس ها و نوبت دهی ها با توجه به حجم مراجعه کنندگان ممکن است دچار مشکل شود و سیستم مدیریت با نقص همراه باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با امکانات فوق العاده ی تلفن ابری برای کلینیک های دندانپزشکی آشنا کنیم.

شما را دعوت می کنیم به شنیدن پادکست تلفن ابری و کلینیک دندانپزشکی

تلفن ابری چه کمکی به کلینیک های دندانپزشکی میکند؟

این تلفن پیشرفته دارای کیفیت صدای بهتر و بدون نویز و قطعی می باشد.از مهمترین امکانات تلفن ابری کاهش هزینه هاست. یعنی تعرفه ی تلفنی که انتقال صوت را بر بستر اینترنت انجام می دهد پایین تر از تلفن مخابراتی است.

سیستم نوبت دهی متصل به تلفن ابری بسیار منسجم و هدفمند عمل میکند. برای مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان یک خط منظم ایجاد کرده و اعلام وقت پذیرش خودکار دارد. این امکان خستگی کمتری را برای کارمندان و مراجعین به همراه دارد.

ممکن است در یک کلینیک دندان پزشکی بالای 10 دندانپزشک حضور داشته باشند. برای هر پزشک نیاز به یک منشی نیست. با استفاده از یادآور تماس و داخلی های اختصاصی، نوبت ها به سادگی تنظیم و یادآوری خواهد شد.

تلفن ابری دارای داخلی مجازی است. یعنی نیاز به دستگاه تلفن برای هر قسمت ندارید. به صورت مجازی برای شما داخلی تعیین شده و به راحتی کارمندان می توانند با یکدیگر و تماس گیرندگان ارتباط داشته باشند.

یکی از دغدغه‌های بزرگ مدیران در زمان جابجایی محل کار، قطعی تلفن و از دست دادن تماس‌های ورودی کلینیک است. این مسئله باعث از دست دادن مراجعه کنندگان نیز می شود.

اما اگر از تلفن ابری استفاده شود، عدم محدودیت جغرافیایی به شما کمک می کند تا مراجعه کنندگان را حفظ کنید و در موارد اضطراری قطع اینترنت با دایورت خط اینترنتی به تلفن همراه پاسخگوی تماس باشید حتی بدون اینترنت. شما با خرید خط تلفن اینترنتی مالک دائم هستید و شماره ی شما در ذهن  مراجعه کنندگان همیشه هست.

مزیت تلفن ابری برای کلینیک دندانپزشکی

مزایای تلفن ابری برای کلینیک دندانپزشکی

صف تماس جوان تل
  • تلفن گویا
  • گزارشگیری دقیق از تماسها
  • صف تماس
  • امنیت بالا
  • صندوق صوتی
  • یادآور تماس
  • ضبط مکالمات
  • کنفرانس صوتی

سخن پایانی

جوان تل به عنوان اولین ارائه دهنده ی تلفن ابری از ابتدای کار با شماست تا بهترین طرح را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. همچنین بعد از خرید نیز شما را تنها نمیگذارد و با پشتیبانی 24 ساعته خدمات، در کنارتان خواهد بود.

اگر برای افزایش بازدهی کلینیک دندانپزشکی خود نیازمند تلفن ابری هستید یک مشاوره رایگان از متخصصین جوان تل بگیرید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت