تلفن ابری و مراکز مشاوره

تلفن ابری و مراکز مشاوره

تلفن ابری و مراکز مشاوره

این روزها نام تلفن ابری در عرصه ی نوین ارتباطات می درخشد. تلفن ابری 8 رقمی است و مبتنی بر اینترنت کار می کند.در هر جایی از ایران به راحتی به این خط دسترسی خواهید داشت. مراکز مشاوره به دنبال تلفنی قدرتمند با امکانات متنوع هستند که تلفن ابری می تواند نیازشان را از ارتباط برطرف کند.

شما را به شنیدن پادکست تلفن ابری و مراکز مشاوره دعوت میکنم

تلفن ابری چه کمکی به مراکز مشاوره می کند؟

تلفن ابری به دلیل داشتن سامانه تلفن گویا کمک بسیاری به مراکز مشاوره انجام می دهد. همچنین عدم محدودیت جغرافیایی از ویژگی های مورد علاقه ی کاربران تلفن ابری است که دیگر نیاز به تغییر شماره تلفن در کارت ویزیت نباشد. شما مالک دائمی و همیشگی این تلفن پیشرفته هستید.

در مواردی که اینترنت قطع باشد با دایورت کردن خط اینترنتی برروی خط تلفن ثابت خود، می توانید پاسخگوی تماس های ورودی باشید. با یادآور تماس می توان به مراجعه کنندگان نوبت بعدی مشاوره شان را یادآوری کرد. اگر مشغله ی کاری داشته باشید این ویژگی با پیام صوتی به مراجعه کننده ارسال می شود.

تلفن ثابت اینترنتی نسبت به تلفن های مخابراتی برتری بسیاری دارد.به عنوان مثال پلتفرم تله مشاور در تلفن ابری می تواند به سادگی جایگزین تلفن هوشمند مخابراتی باشد. تلفن هوشمند مخابراتی که در گذشته های نه چندان دور استفاده می شد دارای دو شماره ی 909 و 7070 بود.

این خطوط علاوه‌برهزینه تماس برای مشتری مبلغی بیشتر بابت هزینه کارمزد از مشترک دریافت می‌کند (قبض تلفن) برهمین اساس کسب و کارهای مشاوره‌ای بیشتر از این خطوط استفاده می‌کردند و مخابرات بعد از دوره هزینه مشاوره هر مشاور براساس دقایقی که مشاوره شده به شرکت پرداخت می‌کرد و البته ناگفته نماند تقریباً 50 درصد از مبلغ مشاوره (با توجه به قرارداد و توافق) از هزینه کسر می‌گردید و مابقی بعد از یک دوره دو ماهه به حساب نفرات پرداخت می‌شد.

خرید تلفن ابری برای مرکز مشاره
مزیت تله مشاور تلفن ابری

مزایای پنل مشاوره تلفنی

با تهیه پلتفرم تله مشاور صفر تا صد امکانات یک سیستم کامل مشاوره را خواهید داشت از جمله:

  • تعریف سه سطح پنل کاربری (مدیر،مشاور،کاربر)
  • تعریف پورسانت هر مشاور 
  • تعریف هزینه تماس به ازای هر دقیقه و زمان ورود
  • بهره گیری از سرویس تماس امن
  • ایجاد دسته بندی 
  • مدیریت سیستم همکاری در فروش 
  • امکان دورکاری مشاوران با سیستم ویپ
  • ضبط کلیه مکالمات 

 

سخن آخر

برقراری ارتباط پایدار و با کیفیت برای هر کسب و کاری یک امتیاز محسوب می شود. تلفن ابری امکانات کاربردی بسیاری برای تسهیل در کارها قرار داده است. جوان تل اولین ارائه دهنده ی تلفن ابری با مشاوره ی رایگان، همچنین پشتیبانی از خدمات این تلفن شگفت انگیز، برای شما باعث افزایش بازدهی و کارایی هر چه بیشتر کارمندانتان می شود.اگر برای کسب و کار خود به تلفن ابری نیاز دارید با جوان تل تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت