تلفن ابری و دفاتر وکالت

تلفن ابری و دفاتر وکالت

تلفن ابری و دفاتر وکالت

ارتباط تلفنی در دفاتر وکالت دستخوش تغییر و حرکت رو به جلو شده است. این روزها بیشتر اسم تلفن ابری را می شنویم، علت آن امکانات فراوان و رضایت کاربران ازین تلفن پیشرفته است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مزیت های تلفن ابری برای دفاتر وکالت آشنا کنیم.

شما را دعوت می کنم به شنیدن پادکست تلفن ابری و دفاتر وکالت

تلفن ابری چه کمکی به دفاتر وکالت می کند؟

این تلفن بر پایه ی اینترنت انتقال داده های صوتی را انجام می دهد و به همین دلیل نیاز به تجهیزات مخابراتی ندارد و می تواند هزینه ی اولیه ی خرید تلفن سنتی و مخابراتی را کاهش دهد. با استفاده از یک نرم افزار و اینترنت پرسرعت که امروز در هر نقطه ای از کشور در دسترس است، با یک تلفن همراه یا کامپیوتر و تبلت، تماس تلفنی برقرار خواهید کرد.

در دفاتر وکالت بسیاری از افراد مشکلات خود را از طریق تلفن مطرح کرده و مشاوره تلفنی از وکیل مربوطه ی خود دریافت می کنند. ممکن است وکلا در چندین نوبت نیاز به تماس تلفنی با موکل خود داشته باشند. تلفن ابری با تعرفه ی پایین تر از مخابرات هزینه ی مصرفی تماس را کاهش می دهد. همچنین با امکان تلفن گویا می تواند مسیر حرکت تماس گیرندگان را مشخص کند.

گاهی لازم است برای تمدید قرارداد و یادآوری روز های مهم با موکل تماس گرفته شود و او را مطلع کرد. تلفن ابری با قابلیت یادآور تماس برای راحتی کاربران در خدمت شماست. عدم محدودیت جغرافیایی در بین کاربران تلفن ابری بسیار محبوب است. اگر دفتر شما استیجاری باشد و مجبور به جابه جایی و انتقال به نقطه ی دیگری از شهر باشید. موکلان خود را از دست نمیدهید و مجبور نیستید شماره ی تلفن خود را در کارت ویزیت تغییر دهید.

حتی زمانی که به محل کارتان نرسیده اید با دایورت کردن خط برروی تلفن همراه می توانید پاسخگوی تماس های ورودی خود باشید. همچنین کیفیت صدای تلفن ابری به مراتب بالاتر از تلفن مخابراتی می باشد علت آن کشیده شدن سیم های مسی در مسافت های طولانی برای رسیدن به مقصد مورد نظر است که باعث نویز و بعضا قطعی تلفن می شود.

می توانید با خرید پلن تله مشاور از موکلان خود با توجه به زمان صرف شده حق مشاوره دریافت کنید. همچنین قادر به گزارشگیری از روند پرونده هستید. بررسی روند پرونده در اتمام کار و تسویه حساب با موکل بسیار موثر خواهد بود.

خرید تلفن ابری برای دفتر وکالت

سخن آخر

اگر تصمیم به مهاجرت از سیستم تلفن مخابراتی به تلفن ابری دارید و نیازمند راهنمایی و مشاوره هستید. کافیست با متخصصین جوان تل تماس بگیرید. علاوه بر مشاوره حین خرید تلفن ابری و استفاده از امکانات آن، جوان تل با پشتیبانی 24 ساعته همواره در کنار شما خواهد بود.

فروش تلفن ابری برای دفتر وکالت
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت