تلفن ابری و خدمات پس از فروش

تلفن ابری و خدمات پس از فروش

تلفن ابری و خدمات پس از فروش

همه ی ما بعد از خریدن یک وسیله مورد نیاز خانه به موارد پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن فکر میکنیم. که آیا قطعات این وسیله در بازار موجود هست و یا در صورت خرابی، قابل تعمیر هست یا خیر. در بخش خدمات مشتریان فروش هر محصول که بیشتر از طریق ارتباط تلفنی است. داشتن یک تلفن قدرتمند و با امکانات متنوع بسیار مهم و ضروری محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد کمک تلفن ابری به خدمات پس از فروش محصولات مورد نیاز صحبت کنیم.

شما را به شنیدن پادکست تلفن ابری و خدمات پس از فروش دعوت میکنیم.

تلفن ابری چه کمکی به خدمات پس از فروش می کند؟

خدمات پس از فروش به اندازه ی فروش اهمیت دارد. این مسئله باعث شناخت برند شما در بازار و در بین مشتریان می شود. معمولا چندین متخصص برای پاسخگویی به سوالات مشتریان در این بخش حضور دارند. پس نیازمند یک تلفن با کیفیت صدای مناسب و بدون نویز و قطعی است. تلفن ابری می تواند یک ارتباط پایدار و مستحکم را به شما هدیه دهد.

کیفیت صدای تلفن ابری برای خدما پس از فروش
انتخاب شماره تلفن ابری برای خدمات پس از فروش

داشتن یک شماره تلفن خاص برای خدمات مشتریان برای ماندن در ذهن مخاطب بسیار به شما کمک می کند. مهمتر از همه اینکه این شماره برای همیشه به اسم شما خواهد بود زیرا تلفن ابری شما را مالک همیشگی این خط ثابت اینترنتی می کند. همچنین عدم محدودیت جغرافیایی مشکلات جابجایی محل کار را حل کرده است حتی اگر از محل کارتان جابجا شوید. ممکن است شرکت شما در چندین شهر شعبه ی خدمات پس از فروش داشته باشد و شما بخواهید به راحتی با کارمندان هر شهر گفت و گو کنید، تلفن ابری برای کسب و کارهایی که کارمند دورکار دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی دیگری از تلفن ابری وجود تلفن گویا است که به مشتریان کمک می کند تا مستقیما با بخش مورد نظرشان صحبت کرده تا مشکلات را برطرف کنند. همچنین داشتن صف تماس باعث روبه رو نشدن مشتری با بوق اشغال می باشد. زیرا درصدی از مشتریان وقتی با بوق اشغال مواجه شوند، دیگر تماس نمی گیرند و این موضوع ممکن است شناخت برند شما به عنوان یک برند همیشه پاسخگو را به خطر بیاندازد.

صف تماس تلفن ابری برای خدمات پس از فروش
یادآور تماس تلفن ابری برای خدمات پس از فروش

یادآور تماس برای اعلام تخفیف های مناسب در جشنواره های برند شما بسیار مورد استفاده است. همچنین می توانید برای مشتریانی که به صورت اقساط از برند شما محصولی خریداری کرده اند موعد پرداخت را یادآوری کنید. این تماس می تواند از طریق پیام صوتی برای مشتری ارسال شود.

با گزارشگیری تماس ها می توانید بررسی کنید که کارمندانتان چه میزان پورسانت از طریق بازاریابی فروش و پشتیبانی از خدمات به دست می آورند و میزان رضایت مشتری از برخورد کارمند شما با استفاده از نظرسنجی پایان مکالمه قابل مشاهده است.

صندوق صوتی تلفن ابری

سخن آخر

خدمات پس از فروش می تواند به وفاداری به برند و تکرار فروش کمک کند. باعث شناخت برند شما به عنوان یک برند پشتیبان از محصولاتش نام برده می شوید. تلفن ابری می تواند به فروش شما نسبت به برندهای دیگر کمک بسیاری کند. یک تلفن با امکانات فوق العاده با کمترین هزینه می تواند باعث مهاجرت از تلفن های مخابراتی شود. اگر برای کسب وکار خود چه بزرگ و چه کوچک، نیازمند تلفن ابری هستید، جوان تل با یک مشاوره رایگان شما را در این راه یاری می دهد.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت