تلفن ابری برای بیمارستان ها

تلفن ابری برای بیمارستان ها

تلفن ابری برای بیمارستان ها

مدیریت تماس های اورژانس و بیمارستان از اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه بتوان به همه ی تماس ها پاسخ داد نیازمند یک سیستم تلفنی پیشرفته و پایدار است. در این مقاله قصد داریم در مورد تلفن ابری و کمکی که به بیمارستان های می کند صحبت کنیم.

شما را به شنیدن پادکست تلفن ابری برای بیمارستان ها دعوت می کنیم.

تلفن ابری چه کمکی به بیمارستان ها می کند؟

کاربرد تلفن گویا اینترنتی برای پاسخگویی به مشکلات عمومی بیماران بدون نیاز به مراجعه به پزشک بسیار موثر است. هر تماس گیرنده دنبال کردن مسیر به مقصد مورد نظر خود متصل می شود و می تواند نوبت ویزیت تلفنی از پزشک معالج خود دریافت کند.

با استفاده از یادآور تماس می توان برای بیماران پیام صوتی در زمان عدم حضور پرسنل ارسال کرد. به عنوان مثال برای یادآوری نوبت ویزیت و آماده بودن آزمایش یا عکس رادیولوژی بیمار در زمان و ساعت مشخص تماس گرفت. در صورت نبودن پرسنل یا داشتن مشغله ی کاری این پیام به صورت صوتی برای بیمار ارسال شود.

امکان گزارشگیری از تماس های ورودی و خروجی بیمارستان، برای آرشیوسازی سوابق بیماران و ضبط تماس ها در خط ثابت اینترنتی وجود دارد.

شماره ی 8 رقمی این تلفن پیشرفته به انتخاب خودتان صورت میگیرد. شما مالک دائم و همیشگی ویپ ابری هستید حتی زمانی که مجبور باشید مکان بیمارستان را تغییر دهید، این شماره برای همیشه با شما خواهد ماند.

تلفن ابری به دلیل اینکه بر پایه اینترنت می باشد، از نظر کیفیت صدا بسیار بهتر از تلفن های مخابراتی است. مرکز تلفن ابری به دلیل عدم استفاده از سیم های مسی و تجهیزات سخت افزاری دارای هزینه ی کمتر و به صرفه تر می باشد. این تلفن مجازی با نرم افزار اختصاصی قابل استفاده است. پس نیازی به تجهیزات و سخت افزارهای مختلف ندارد. برروی گوشی تلفن همراه ، کامپیوتر، تبلت و تلفن رومیزی می توان به سادگی راه اندازی و استفاده کرد.

در بیمارستان به دلیل حجم بالای تماس ها، داشتن صف تماس باعث مدیریت بهتر تماس های ورودی می شود. شخصی که تماس میگیرد با بوق اشغال مواجه نمی شود و با شنیدن موسیقی ملایم منتظر می ماند.

خرید تلفن ابری برای بیمارستان
فروش تلفن ابری برای بیمارستان
تلفن ابری برای بیمارستان

سخن آخر

داشتن تلفن ابری برای بیمارستان ها می تواند بسیار مفید واقع شود، با امکانات متنوعی که دارد، نیازهای کارکنان و پرسنل را برطرف می کند. اگر برای بیمارستان خود نیازمند به تلفن ابری هستید کافیست با مشاوران جوان تل در ارتباط باشید تا شما را در افزایش درآمد و کارایی پرسنل یاری دهد.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت