تلفن ابری برای املاکی ها

تلفن ابری برای املاکی ها

همه ی ما در طول زندگیمان یک بار به دفتر مشاورین املاک رجوع کرده ایم و متوجه حس رقابت و تلاش برای بهتر بودن نسبت به سایر رقبا در این شغل شده ایم. در این شغل رقابتی هر مشاور در حال ارائه دادن ملک خود به مشتری است.

از آنجایی که برای بیشتر مردم، خرید یا فروش ملک یک تصمیم مهم است، برای اینکه تمام شک و تردید های خود را برطرف کنند، سوالات زیادی را مطرح می کنند. مشاورین املاک برای برقراری و حفظ ارتباط با فروشنده یا خریدار نیازمند پیگیری و ایجاد حس اعتماد هستند.

سیستم تلفن سنتی و قدیمی موانع بسیاری را برای حفظ این ارتباط به وجود آورد. تلفن های قدیمی قادر به دریافت حجم بالای تماس  همزمان و دسترسی از هر مکان نیستند. یک راه حل عالی برای حفظ این ارتباط مجهز شدن به سیستم تلفن ابری برای املاکی ها است.

تلفن ابری برای املاک

شما را به شنیدن پادکست تلفن ابری برای املاکی ها دعوت می کنم.

بازاریابی برای املاک

نحوه بازاریابی املاک

بازاریابی املاک هم مانند هر بازاریابی محصول یا خدمات دیگر که هدفی را دنبال می کنند، فروش ملک به مشتریان را به عهده دارد. برای این کار نیاز به تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبین خود را دارد تا آنها را در یافتن ملک مورد نظرشان یاری کند. این برقراری ارتباط فقط به تماس تلفنی محدود نمی شود. اما یکی از راه های برقراری ارتباط و ایجاد حس اعتماد برای مشتری، تماس تلفنی است.

 

تلفن ابری چگونه به مشاورین املاک کمک می کند؟

تلفن ابری در واقع یک تلفن بر پایه اینترنت است. این تلفن پیشرفته اینترنتی انتقال تماس ها را از طریق اینترنت انجام می دهد. تلفن ابری به مشاورین املاک کمک می کند تا در هر زمانی قادر به دریافت تماس از سمت مشتری باشند و هرگز تماسی رااز دست ندهند.

سیستم تلفن ابری با دارا بودن قابلیتهایی مانند منشی تلفن گویا، صندوق پستی و … تماس های مشتری را به بهترین شکل مدیریت  می کند. همه ی این قابلیت ها با داشتن یک دستگاه تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر و تبلت و یک اتصال اینترنت پرسرعت و پایدار در هر زمانی و در هر مکانی امکان پذیر است. این مورد از ویژگی های مورد استفاده در صنعت املاک محسوب می شود.

 می توانید با استفاده از قابلیت یادآور تماس، پیگیری و ارتباط با مشتریان را بهتر از قبل داشته باشید.اگر مشغله ی کاری شما زیاد باشد، این قابلیت می تواند با استفاده از پیام صوتی به مشتریان ارائه شود. بازاریابی و ارتباط با مشتریان توسط خطوط شخصی پس از چند تماس مسدود شده و قابل استفاده نیست. اما خطوط اینترنتی مسدود نمی شود و تلفن ابری مشاورین املاک را در برقراری ارتباط یاری می کند.

تلفن ابری به دلیل داشتن قابلیت ضبط تماس کار را برای دفاتر املاک آسان تر کرده. کارفرما با استفاده از این امکان مشخص می کند که به هر کارمند او چه میزان پورسانت تعلق می گیرد. همچنین می توان صفر تا صد یک معامله را برای یک کارمند تخصیص داد.

یکی دیگر از ویژگی های تلفن ابری این است که اگر به اینترنت در آن لحظه دسترسی نداشته باشید، می تواند تماس شما را با دایورت به تلفن همراهتان متصل کند و بدون اینترنت هم قادر به دریافت تماس از سمت مشتری باشید.

خرید تلفن ابری برای املاک

مزایای دیگر تلفن ابری

  • ضبط مکالمات کارمندان
  • منشی گویا پیشرفته
  • مانیتورینگ تماس ها
  • شنود آنلاین مکالمات
  • گزارشات پیشرفته تماس (بیشتر از ۷۰ مدل گزارش)
  • نظرسنجی پایان مکالمات
  • صف تماس منعطف
  • قابلیت نصب روی تلفن همراه  لپ تاپ و تلفن رومیزی
  • دورکاری و مدیریت دور کار ها
  • زمانبندی تماس یا ساعت اداری برای تماس های خروجی و ورودی
  • اتصال به سی ار ام ابری
  • امکان تماس آفلاین یا تماس بدون اینترنت

 

مزایای تلفن ابری برای املاک

سخن پایانی

اگر می خواهید برای دفتر مشاورین املاک خود بهترین انتخاب را داشته و بتوانید با این انتخاب یک قدم رو به جلو از بقیه رقبا داشته باشید، از تیم متخصص جوان تل مشاوره رایگان بگیرید.جوان تل شما را در انتخاب بهترین و پرکاربرد ترین طرح به کسب وکارتان یاری می کند و همچنین با پشتیبانی 24 ساعته در کنار شما حضور دارد.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت