آیا ویپ کسب و کار شما را مختل میکند؟

آیا ویپ کسب و کار شما را مختل میکند؟

ویپ تلفن اینترنتی

علم و تکنولوژی همیشه به سمت جلو و رو به پیشرفت است و هیچ گاه به قبل و استفاده از امکانات قبل بازنمیگردد.

در دنیایی که به سرعت در حال تغییر و به روز شدن است اگر خلاف جهت تغییر و به روز شدن شنا کنید به زودی شکست خواهید خورد.

در این مقاله قصد داریم بدانیم که آیا تلفن اینترنتی کسب و کار ما را  تحت الشعاع قرار می دهد؟ برای عدم اختلال چه کنیم؟

روند رو به رشد تلفن همراه

همیشه تکنولوژی جدید برای برخی از کسب و کارها یک تهدید به حساب می آید و باعث مختل شدن بخشی از آن کسب و کارها می شود. برای مثال تغییرات تلفن همراه را در 15 سال گذشته تا به امروز بررسی کنید.

آیا در دنیای امروزی می توانید از تلفن همراه گذشته تان استفاده کنید؟ آیا حاضرید امکانات تلفن همراه امروزی تان را از دست بدهید؟ اگر کمپانی و شرکت های تولید تلفن همراه همچنان به ساخت مدل های قدیمی می پرداختند می توانستند در دنیای امروز دوام بیاورند؟

هر کسب و کاری برای ماندن در بازار فروش آن هم در عصر نوین تکنولوژی نیازمند تغییر و پیشرفت است در غیر این صورت نمی تواند با رقبای سرسخت جدید خود کنار بیاید و به زودی شکست میخورد. 

اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق باشید همیشه باید همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی پیش بروید تا در ارائه ی خدمات به مشتریان از دیگر رقبا عقب نمانید.

تلفن اینترنتی جوان تل

چگونه با تغییرات سازگار شویم؟

هر کسب و کاری برای ماندن در بازار فروش آن هم در عصر نوین تکنولوژی نیازمند تغییر و پیشرفت است در غیر این صورت نمی تواند با رقبای سرسخت جدید خود کنار بیاید و به زودی شکست میخورد.

اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق باشید همیشه باید همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی پیش بروید تا در ارائه ی خدمات به مشتریان از دیگر رقبا عقب نمانید.

مسئله ی تغییر و رو به جلو بودن در تلفن های ثابت نیز اتفاق افتاده و تلفن های قدیمی دستخوش تغییر بوده و جای خود را به تلفن های اینترنتی داده است.

امروزه کمتر شرکت و کسب و کاری را می بینیم که از تلفن های قدیمی ثابت و سیستم سانترال استفاده میکند. با ظهور تلفن های اینترنتی یا همان ویپ صنعت تلفن با مشکلاتی مواجه شده است.در واقع وجود ویپ در دنیای امروزی، کسب و کارهایی که با پیشرفت علم بیگانه هستند را مختل کرده است.

تلفن ابری ویپ

امروزه کسب و کارها برای افزایش درآمد و بازدهی چه می کنند؟

شرکت‌ها به جای خرید تلفن‌های گران‌قیمت به مرکز تلفن ویپ روی آوردند که با هزینه های کم تر قابل استفاده است. همچنین بسیاری از آن‌ها خطوط ثابت تلفن را با خط‌های IP دار تعویض کردند. حتی بسیاری از شرکت های عرضه‌کننده تلفن همراه از ویپ لطمه خوردند چرا که مشترکان ویپ دیگر نیازی به استفاده از شبکه‌های اینترنت ثابت ۳G و ۴G ندارند و به سادگی با بهترین سرعت می‌توانند ارتباطات خود را برقرار کنند.

ویپ چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که تلفن اینترنتی چه تاثیری روی کسب و کار شما دارد نشانگر مقاومت شما در مقابل پیشرفت تکنولوژی است.

هرچه مقاومت شما در برابر ایجاد تغییر در کسب و کارتان بیشتر ، فرآیند به نتیجه رسیدن شما در کار دیر تر حاصل می شود.

آیا می دانستید در سال 2019، سازمان ها 83 درصد از مشتریان و کارمندان خود را به دلیل مشکل ارتباطی از دست داده اند؟

بیشتر کسب و کار ها در سازمان خود بخش تماس تلفنی را پر اهمیت تر از بخش مراجعه حضوری میدانند. تلاششان بر این است که بتوانند تماس گیرنده را از راه شنیداری تبدیل به مشتری ثابت کنند. حتی برای رسیدن به این هدف دوره ها و آموزش های زیادی را می گذرانند. با اشراف به این موضوع، میدانیم که هر چه بتوانیم مشتریان را از تماس تلفنی راضی و خشنود نگه داریم، آینده ی روشن تری برای کسب و کارمان خواهیم داشت.

تلفن اینترنتی مورد علاقه ی کارمندان دورکار

امروزه تلفن های اینترنتی بسیار مورد توجه کارفرمایان و کارمندان دورکارشان قرار گرفته است.

بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی در شرکت مورد علاقه خود کار کنید و از کار کردن لذت ببرید.

همچنین کارفرمایان از افزایش بازدهی شرکت و ارتباط بی نقص تلفن های اینترنتی لدت خواند برد. دیگر نگران کارمندان دور کار نخواهند بود زیرا با کمترین تجهیزات و بالاترین کیفیت در هر لحظه می توانند با آنها در ارتباط باشند.

ویپ تلفن ابری

یک تلفن و هزاران مزایا

  • صدا را واضح تر خواهید داشت.
  • شماره ی آن 8 رقمی است مثل تمام کسب و کار ها
  • بر روی تلفن همراه خود هم میتوانید ویپ داشته باشید
  • کم هزینه تر از سیستم های سانترال است
  • نیازی به تلفن فیزیکی ندارید و این یعنی هزینه ی کمتر
  • نیازی به دستگاه فکس ندارید
  • مکالمات شما ضبط خواهد شد تا در صورت نیاز به آن رجوع کنید
  • منشی تلفنی گویا
  • ایجاد امکان برقراری کنفرانس تصویری
  • تهیه گزارش از تمام عملکرد های سیستم

تلفن اینترنتی بی دردسر

 احتمالاً شما شماره تلفن مجموعه خود را به شرکت‌ها و افراد زیادی داده‌اید. با استفاده از نرم‌افزار ویپ جوان تل شما می‌توانید از شماره تلفن‌های خود استفاده کنید؛ این ویژگی پورت شماره تلفن نام دارد. با استفاده از خطوط تلفن ویپ نیازی به تعویض تلفن نخواهید داشت. حتی مشتری‌های شما الزاماً نباید بدانند که چیزی تغییر کرده است.

ویپ جوان تل
فروش تلفن اینترنتی
تلفن اینترنتی جوان تل حامی شرکت های نو پا و استارت آپ
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت