آموزش نصب و کانفیگ سافت فون microsip

سافت فون میکروسیپ

آموزش نصب و کانفیگ سافت فون microsip

MicroSIP سافت فون  بسیار کم حجم می باشد که برای برقراری ارتباط صوتی، با کیفیتی بالا و رایگان در بستر اینترنت و کامپیوتر است، این سافت فون محدودیتی در خصوص موقعیت مکانی شما ندارد و با VoIP و سرورهای SIP سازگار است، همچنین نیازی به ثبت نام یا انجام تنظیمات پیچیده نخواهد داشت، نرم افزار MicroSIP که به صورت پرتابل و بدون نیاز به نصب بوده و به صورت کرک شده است. همانطور که از اسم این نرم افزار مشخص پرتکل سیپ را ساپورت میکند  
سافت فون میکروسیپ

سافت فون میکروسیپ را می توانید از سایت اصلی میکروسیپ دانلود کنید لینک دانلود قرار داده شد

سافت فون میکروسیپ از چه اجزا و سربرگ هایی تشکیل شده است؟

این نرم افزار از چندین سربرگ با نام های DialPad، Calls، contact و… تشکیل شده است، که به ترتیب تب کانتکت برای مشاهده و ایجاد داخلی های ریجستر شده بر روی سافت فون است، همینطور تب Calls برای مشاهده و بررسی تماس های دریافتی و گرفته شده می باشد، در اخر نیز تب DialPad کیبورد و صفحه ای است برای شماره گیری برای برقراری ارتباط صوتی و همینطور تصویری!

نحوه کانفیگ داخلی بر روی ساخت اکانت در سافت فون microsip چگونه است؟

در ابتدا وارد سربرگ contact شوید و سپس با توجه به تصویری که مشاهده می کنید، روی فلش رو به پایین کوچک سمت راست پنجره کلیک کنید. تا منوی برای شما ظاهر شود.

و در ادامه همانند تصویری که مشاهده می کنید، گزینه add Account را برگزینید تا پنجره‌ تنظیمات برای شما ظاهر شود.

 

اضافه کردن اکانت در میکروسیپ

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در قسمت اول کادر قرمز رنگ شماره و یا اسم اکانت و داخلی مورد نظر را وارد میکنیم و در کادر دوم آدرس آی پی سرور ویپ خود را وارد می کنیم و سپس قسمت user مراجعه میکنیم و شماره داخلی مورد نظر را در این قسمت وارد می کنیم.

و سپس در کادر بعدی به اسم پسورد مراجعه کنید و رمز عبور خود مربوط به ریجستر شدن داخلی را در آن قسمت وارد نمایید.

در قسمت Display name نام دلخواه انتخاب کرده و در آخر نیز بخش transport را بر روی UDP تنظیم کنید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت