صفر تا صد راهنمایی خرید تلفن ابری

صفر تا صد راهنمایی خرید تلفن ابری

صفر تا صد راهنمایی خرید تلفن ابری

صفر تا صد راهنمایی خرید تلفن ابری

در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید تلفن ابری و تجهیزات مورد نیاز آن توضیح دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

صفر تا صد راهنمایی خرید تلفن ابری

صفر تا صد راهنمایی خرید تلفن ابری

از جمله مهم ترین راه های ارتباطی برای افراد و شرکت ها تلفن میباشد. خط تلفن ابری خط تلفن ثابت میباشد که در بستر وب ارائه میشوند و نیازمند کابل کشی نیستند.

شما برای انجام اغلب کار های خود میتوانید از تلفن استفاده کنید.

شما برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به دفتر کار دارید که نیازمند هزینه های بالا میباشد. اما از آشکار ترین ویژگی های خط تلفن اینترنتی این است که شما میتوانید با هزینه های بسیار پایین شروع به فعالیت کنید.

این خطوط در بستر اینترنت میباشند و نیازمند سیم کشی نیستند. شما به راحتی میتوانید از این خطوط در هر مکانی و در هر زمانی استفاده کنید. این موضوع در این ایام بسیار کارآمد بوده است.

با توجه به اوج گیری بیماری منحوس کرونا اغلب کسب و کار ها به صورت دورکاری فعالیت دارند که این خطوط بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. اگر شما نیز مجموعه ای هستید که نیروهای دورکاری دارید میتوانید از مرکز تلفن ابری جوان تل استفاده کنید.

خطوط ابری خدماتی متفاوت تر نسبت به خطوط دیگر دارند و به دلیل اینکه در بستر شبکه میباشند نیازمند هزینه های دیگر بابت سیم کشی و … نخواهند داشت. تماس های این خطوط دو طرفه با تعرفه های بسیار مقرون به صرفه میباشد. تعرفه مکالمات همانند خطوط تلفن شهری میباشد. هزینه مکالمات تماس های ورودی رایگان میباشد.

اگر شما قصد دارید از خطوط آنالوگ مخابرات به صورت ویپ استفاده کنید باید از مبدل استفاده کنید که خطوط آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کند. این تبدیل نیازمند خرید دستگاه میباشد که هزینه های شما را می افزاید. و موجب از دست دادن کیفیت و یا تاخیر در مکالمات شما میشود.

البته که استفاده از خطوط اینترنتی بهترین روش میباشد که در ادامه مزیت ها و ویژگی های تلفن اینترنتی را شرح میدهیم.

اما خطوط تلفن اینترنتی با توجه به اینکه بر پایه ویپ میباشند نیازمند مبدلی نمیباشند. برای تهیه خط تلفن ابری شما نیازمند تجهیزات خاصی نمیباشید. و تنها با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه یا نصب نرم افزار بر روی لب تاب خود میتوانید از این خطوط استفاده نمایید.

تلفن ثابت اینترنتی

نوعی خط تلفن میباشد که بر مبنای ویپ میباشد. و با نام های مختلف سیپ ترانک، خط تلفن مجازی و ویپ یا تلفن ابری ممکن است به گوش شما رسیده باشد.

ویژگی های تلفن اینترنتی

قابلیت جابجایی جغرافیایی خط. امکان استفاده در مکان و زمان های مختلف

تماس های دو طرفه (قابلیت برقراری تماس ورودی و خروجی)

امکان استفاده از امکانات سازمانی مانند منشی تلفنی گویا برای معرفی داخلی های مختلف مجموعه و …

قابلیت برقراری چندین تماس همزمان بدون اشغال شدن خط تلفن

امکان گرفتن گزارشگیری  از تماس ها

نحوه خرید خط تلفن ابری و اینترنتی

شما برای خرید تلفن اینترنتی یا تلفن ابری نیازمند مراجعه حضوری نیستید. و دیگر نیازمند آن نیستید که وقت خود را صرف سیم کشی و فرایند های طولانی برقراری خط تلفن ثابت کنید. میتوانید در هرکجای ایران چه به صورت حقیقی و چه به صورت حقوقی برای خرید این خطوط با شماره تلفن دلخواه خود اقدام کنید.

از ویژگی های قابل توجه دیگر این است که شما دیگر نیازمند حضور در استان یا شهر خاصی نیستید و میتوانید در هر مکانی خط استان خود را خریداری کنید بعنوان مثال ممکن است شما در شهر مشهد باشید و خط تلفن تهران را خریداری کنید.

مزایای خطوط اینترنتی

از جمله مهم ترین ویژگی و مزیت خطوط اینترنتی میتوان به زمان نصب و راه اندازی پایین آن اشاره کرد شما میتوانید در کمترین زمان ممکن طی یک تا دو روز کاری خط تلفن خود را راه اندازی و از آن استفاده کنید.

هزینه های خطوط تلفن اینترنتی نسبت به خطوط دیگر مقرون به صرفه تر میباشد.

قابلیت تغییر مکان و استفاده از شماره تلفن ثابت را دارد. و محدودیتی برای مکان خاص ندارد. و شما میتوانید در هر زمانی در هر موقعیتی تماس های کاری خود را پاسخ دهید.

خطوط ابری مناسب چه کسانی میباشد

  1. افرادی که برای کسب و کار خود نیازمند خط تلفن ثابت میباشند که دارای امکانات سازمانی مانند منشی تلفنی گویا، ساعت اداری ، گزارشگیری و … باشد.
  2. افرادی که مشکل برای دفتر کار دارند بعنوان مثال افرادی که دفتر کار اجاره ای دارند و سالانه ممکن است موقعیت دفتر کار خود را تغییر دهند.
  3. مجموعه ای که قصد کیفیت بخشی به کسب و کار خود را دارد به دلیل استفاده از امکاناتی مانند صف تماس، نظرسنجی و ….
  4. شرکت های که از نرم افزار ارتباط با مشتری یا crm استفاده میکنند.
  5. کسب و کارهای نوپا میتوانند از این خطوط با هزینه های مقرون به صرفه تر استفاده کنند.
قیمت خطوط ابری به چه صورت میباشد

هزینه خط تلفن اینترنتی با توجه به رند بودن آن متغیر میباشد. اما هزینه های خطوط از 150 هزار تومان تا 20میلیون تومان میباشد.

خطوط با توجه به میزان رند بودنشان در دسته بندی های معمولی (150 هزار تومان)، برنزی (500هزار تومان)، نقره ای (2500000 هزار تومان)، طلایی (4 میلیون تومان) و الماس (20 میلیون تومان) قرار دارند.

تعرفه مکالمات تماس های خروجی در این خطوط حدودا 10 درصد پایین تر از نرخ مصوب مخابرات میباشد.

نتیجه گیری با سوالات پرتکرار

آیا برای استفاده از مرکز تلفن ابری نیازمتد سخت افزار و تجهیزات خاصی میباشیم؟

این خطوط در بستر شبکه ارائه میشوند و با سیستم ویپ میزبانی میشوند. به همین دلیل شما نیازمند خرید سخت افزار نخواهید بود.

زمان مورد نیاز برای راه اندازی و فعال شدن خط تلفن ابری چه میزان میباشد؟

بعد از انتخاب شماره استان و ثبت خط تلفن حدودا 1 الی 2 روز کاری زمان برای فعال سازی شماره تلفن نیاز میباشد.

برای استفاده از خدمات سازمانی تلفن ابری نیاز به پرداخت اشتراک داریم ؟

تلفن های ابری به دو صورت ارائه میشوند در صورتی که نیازمند دایورت مکالمات بر روی شماره تلفن ثابت یا موبایل میباشید نیازمند پرداخت سالانه نخواهید بود. تیم جوان تل با پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام سال پاسخگو شما خواهند بود با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت