راه اندازی تلفن 5 رقمی در کرج

راه اندازی تلفن 5 رقمی در کرج

راه اندازی تلفن 5 رقمی در کرج

راه اندازی تلفن 5 رقمی در کرج

جهت خرید و نصب و راه اندازی خطوط 5 رقمی سیپ ترانک در کرج با ما همراه باشید.

راه اندازی تلفن 5 رقمی در کرج

راه اندازی تلفن 5 رقمی در کرج

سرویس خطوط 5 رقمی یا سیپ ترانک مخابرات از جمله جدید ترین نوع ارتباطات میباشند.

راه اندازی این مدل از خطوط با تجهیزات خاصی میباشد. همکاران فنی جوان تل ضمن بهره مندی از حضور مهندسین ارشد شبکه و نیز برخورداری از تجهیزات و ابزارآلات جدید و کاربردی، در تمام ایام سال تمامی مراحل راه اندازی خط 5 رقمی در کرج را به نحو احسن انجام می دهد.

خطوط 5 رقمی سیپ ترانک از طریق مخابرات به مشترکین حقوقی واگذار می شود. برای فعال سازی این خطوط شما به بازه ای حدودا 2 ماهه نیازمند هستید. به این خطوط سرشماره گفته میشود به دلیل اینکه شما فقط میتوانید تماس های یک طرفه برقرار کنید.

پس از ثبت نام خط 5 رقمی یا به صورت زوج سیم مسی با ظرفیت 30 کانال به شما تحویل داده میشود یا روی بستر فیبر. هر کانال درواقع یک خط شهری میباشد. به اصطلاح شما میتوانید 30 تماس همزمان داشته باشید. سیپ ترانک از پروتکل IP استفاده میکند و نیازمند فناوری VOIP میباشد.

اولین مرحله برای راه اندازی این خطوط اتصال مودم میباشد. این مودم با مودم های معمولی ADSL خانگی تفاوت دارند.

برای استفاده از خطوط E1 نیاز به یک سیستم سانترال E1 است. سانترال های E1 از پورت ای وان برخوردار هستند و می توانند ترانک خط را به داخلی ها متصل کنند. تنوع در تجهیزات و راهکارهای پشتیبانی کننده سیپ ترانک و ویپ بسته به شرایط متقاضی نیاز به بررسی دارد. منظور از شرایط متقاضی اندازه سازمان، نحوه برقراری تماس، تجهیزات لازم میباشد.

فرایند راه اندازی خطوط 5 رقمی سیپ ترانک :

اولین مرحله برای تهیه خطوط سیپ ترانک درخواست دریافت این سرویس میباشد. که شما باید به مخابرات منطقه خود رفته و درخواست خود را ثبت کنید. مدت زمان هم همانطور که اشاره شد حدودا 2 ماه میباشد. تا خط به شما واگذار گردد.

بعد از واگذار شدن خط تیم کارشناسی مرکز جوان تل به آدرس شما مراجعه میکنند. و در کمتر از دو روز کاری خط تلفن شما راه اندازی میشود.

سیپ ترانک چیست ؟

سیپ ترانک نوعی پروتکل ارتباطی میباشدکه امکان انتقال چندین تماس را به صورت همزمان بین سوئیچ مخابراتی با سانترال، سرور ویپ یا IP PBX فراهم میسازد. خطوط 5 رقمی سیپ ترانک به مشترکین اجازه برقراری 30 تماس همزمان میدهد.

پروتکل sip مخفف Session Initiation Protocol و به معنی پروتکل برقراری نشست یا شروع جلسات است.

مزایای خطوط 5 رقمی سیپ ترانک :

دارای کیفیت صدا مناسب میباشد.

قابلیت جابجایی

عدم نیاز به سخت افزار گران قیمت

خطوط سیپ ترانک با اسم E1 نیز شناخته شده اند. و نیاز به سانترال E1 دارند. سانترال E1 دارای پورت مخصوص A1 میباشد. و میتواند ترانک خط را به شماره داخلی متصل نماید.

این خطوط برای متصل شدن به دستگاه مودم نیازمند هستند. که خط را به شبکه IP متصل کند.

خطوط سیپ ترانک و تلسی از جمله خطوط تحت شبکه هستند. که برای برقراری ارتباط باید محل تحت شبکه باشد.

خطوط TELL 30 می توانند از طریق فیبر نوری و یا VDSL ارتباط برقرار کنند.

نتیجه گیری :

سرویس خطوط 5 رقمی سیپ ترانک با نرم افزار تلفن گویا مرکز تلفن ویپ سازگار میباشد.برای خرید سیپ ترانک در خطوط 4 یا 5 رقمی شما ابتدا باید مدارک لازم را تهیه و به مخابرات رفته و اقدام کنید. راه اندازی این خطوط کار دشواری نمیباشد. بعد از فعال شدن خطوط شما حدودا یک الی دو روز کاری زمان نیاز هست برای راه اندازی این خطوط.

برای راه اندازی خطوط 5 رقمی سیپ ترانک خود میتوانید از کارشناسان مرکز راه اندازی شبکه در جوان تل کمک بگیرید.

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت