راه اندازی تلفن دورکاری سازمانی

راه اندازی تلفن دورکاری سازمانی

تلفن اینترنتی سازمانی  

جوان تل  به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده خطوط اینترنتی به شما این امکان را میدهد که در  کمترین زمان و با کمترین هزینه تلفن اینترنتی خود را راه اندازی کنید

داشتن  نیروی دور کار مزیت ها و معایبی دارد که شرکت ها با آن  دست و پنجه و نرم میکنند . مزایای داشتن نیروی دور کار  موجب شده که شرکت ها تمایل زیادی به این  نوع فرایند کاری کارمندان خود داشته باشند ولی نگرانی هایی نیز  به همراه دارند . 

در ادامه به برسی این موضوعات خواهیم پرداخت و بهترین راه حل برای داشتن نیروی  دور  کار و  نداشتن هیچ گونه نگرانی  از این  بابت را برای شما شرح خواهیم  داد .

افزایش نیاز به نیروی دور کار

امروز با توجه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی دیگر نیاز به حضور فیزیکی کارمندان نیست . با شروع فرایند اپیدمی کرونا این موضوع به صورت جدی برای کسب و کار ها مطرح شد. پس از گذشت چند سال از  شیوع کرونا سازمان ها و استار تاپ ها متوجه شدند که داشتن نیروی دور  کار میتواند بسیار مفید و کارآمد باشد به نحوی که خیلی از  مجموعه ها تمام نیروهای خود را به صورت دور کار استخدام میکنند .

اما سوال اینکه چرا سازمان ها به سمت داشتن نیرو های دور کار تمایل بیشتری پیدا کرده اند ؟

اولین  و مهم ترین  دلیل آن به صرفه بودن آن و همچنین پایین بودن هزینه های آن میباشد . سازمان دیگر هزینه ای از بابت تهیه ملک یا اتاق کار برای نیرو های خود ندارد ، هزینه ای از بابت حمل و نقل نیرو ها ندارند ، هزینه های جانبی مثل بیمه ، تهیه سیستم و میز و  صندلی برای اپراتور و ما بقی هزینه ها کسر خواهد شد .

از دیگر مزایای دور کاری نداشتن  محدودیت زمانی و مکانی میباشد . بعضی اشخاص پروژه  هایی قبول  میکنند که تحت آن  تا زمان تحویل  پروژه باید در یک تایم مشخص در داخل سازمان حضور داشته باشند و فعالیت خود را  در همان جا پی ببرند ولی  اگر  به صورت دور کار بخواهند  فعالیت  کنند هیچ محدودیتی در زمان و مکان خود ندارند .

حال شاید همچنان فکر کنید که حضور کارمندان در شرکت الزامی هست  . شاید برای  برسی فعالیت آنها و  همچنین نظارت بر کار  آنها نگران دور کاری کارمندان  خود هستید .

تلفن اینترنتی جوان  تل این  مشکل  را به طور کامل حل کرده است .

تلفن اینترنتی جوان تل نسل جدیدی  از  تلفن ها میباشد که بدون نیاز  به سیم کشی در هر جای ایران میتوناید از آن استفاده کنید  

تلفن ابری

مزایای تلفن اینترنتی جوان تل

تلفن اینترنتی جوان تل این امکان را به شما میدهد که با کمترین هزینه تلفن اینترنتی خود را با کامل ترین امکانات داشته باشید . اینترنتی  بودن خطوط  جوان تل اولین  قدم را در تسهیل استخدام  نیرو های دور کار شما برمیدارد. 

جوان  تل با قرار دادن پنل گزارش گیری در اختیار  شما این امکان را میدهد که بتوانید به راحتی بر نیرو های خود نظارت داشته باشید . از طریق پنلی که جوان تل در اختیار شما قرار میدهد میتوانید به طور کامل اپراتور های خود را مانیتور کنید که ببینید دقیقا در چه تایمی  فعالیت خود را آغاز کرده و چه میزان مکالمه  داشته اند و دقیقا چه تایمی فعالیت آنها به اتمام رسیده است . 

امکان بی نظیر دیگری  که مجموعه جوان  تل در اختیار شما قرار میدهد پنل مشاهدات گزارشات تماس میباشد . از طریق این امکان شما میتوانید  ریز به ریز مکالمات  مجموعه خود  را مشاهده کنید و مکالمات ضبط شده را بشنوید و و در صورت نیاز آنها را دانلود کنید .

امکانات دیگر از قبیل نظر سنجی پایان مکالمه و شنود  آنلاین و امکانات بسیار متنوع دیگر  بستری را برای شما فراهم می آورد  که نظارت شما بر نیرو های دور کار بیشتر از نیروهای حاضر شما در  محیط کار باشد  

خرید تلفن اینترنتی با کامل ترین امکانات

تفن اینترنتی خود  را با کامل ترین امکانات از مجموعه جوان تل تهیه کنید تا بدون دغدغه پاسخگوی مشتریان خود باشید 

 

2 Comments
  • رضائی
    پاسخ
    Posted at 9:54 ق.ظ, 12/07/1402

    سلام . مکالمات ضبط شده قابل دانلود و نگهداری هستند ؟

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت