خرید خط تلفن اینترنتی اصفهان voip به همراه راه اندازی

خرید خط تلفن اینترنتی اصفهان voip به همراه راه اندازی

تلفن اینترنتی اصفهان

تلفن اینترنتی اصفهان با کد 031 ارائه می شود و سرشماره خط شما 9101 و  9130 و9155 و 9109 می باشد یعنی 0319101XXXX لیست شماره ها بعد از تماس تلفنی و مشاوره ارسال خواهد شد و 4 رقم آخر به صورت کاملا انتخابی می باشد.

اگر قصد خرید یا آشنایی با تلفن اینترنتی استان اصفهان را دارید در این مقله با ما همراه باشید .

جوان تل به عنوان قدرتمند ترین ارائه دهنده ویپ در ایران به شما این امکان را می دهد تا تلفن اینترنتی خود را با پیش شماره استان اصفهان تهیه کنید .

فرقی نمی کند شما ساکن اصفهان هستید یا خیر ، می توانید به راحتی و بدون انجام مراحل اداری طاقت فرسا تلفن اینترنتی خود را توسط تیم جوان تل در کمتر از دو روز کاری راه اندازی کنید .

برای دریافت لیست خطوط با پیش شماره استان اصفهان ( 031 ) و همچنین ارائه مشاوره و راهنمایی با ما در تماس باشید .

تلفن ثابت بر روی بستر اینترنت در اصفهان

با داشتن تنها یک اینترنت، تلفن ثابت روی بستر اینترنت (تلفن اینترنتی) داشته باشید و به صورت حرفه ای به فعالیت خود بپردازید.

لازم به ذکر است خط تلفن هایی که به صورت اینترنتی تحویل می شوند نیاز به سیم کشی مخابراتی و یا ثبت نام حضوری نمی باشد و بعد از مشاوره با کارشناسان فروش ما امکان خرید آنلاین می باشد و شماره کاملا انتخابی می باشد.

با خرید خط تلفن اینترنتی چندین تماس همزمان، بدون اشغال شدن خط با یک شماره داشته باشید و تجربه یک تلفن امن با تمام امکانات حرفه ای داشته باشید.

امکان ارائه خط تلفن به صورت اینترنتی از تمام استان ها

تلفن اینترنتی اصفهان
خط تلفن ثابت اصفهان

خرید تلفن ثابت اینترنتی اصفهان (VOIP)

تلفن ثابت اینترنتی یا همان سیستم ویپ امروزه جای تلفن ثابت معمولی را گرفته و کسب و کار ها به علت جا به جایی که دارند سعی میکنند تلفن ثابت اسفاده نکنند و برای جلب اعتماد مشتریان نیازمند تلفن ثابت هست بهترین جایگزین تلفن ثابت، تلفن اینترنتی می باشد که علاوه بر امکان جا به جایی دها مزیت و امکانات به کسب و کار اضافه خواهد کرد که در ادامه به مزیت های تلفن ویپ اصفهان می پردازیم

خرید خط تلفن اینترنتی voip در اصفهان 031 به همراه راه اندازی

سرشماره اصفهان 031 می باشد و تمام شهرهای اصفهان نیز با سر شماره 031 امکان گرفتن خط به صورت اینترنتی دارند در هر شهری که هستید امکان داشتن تلفن ثابت به صورت اینترنتی از اصفهان دارید جهت راه اندازی خط تلفن اینترنتی اصفهان با ما در تماس باشید.

از جمله امکانات سیستم ویپ

  • منشی گویا (IVR)
  • شماره تلفن استان مورد نظر
  • ضبط تماس
  • داخلی نامحدود
  • انتقال تماس
  • صندوق صوتی
  • گزارشگیری
  • نظرسنجی
  • انتخاب شماره مورد نظر
  • مالکیت همیشگی خط
    و ده ها امکان دیگر

از خطوط ویپ به دو روش می توان استفاده کرد :

  • از طریق گوشی های همراه یا pc
  • از طریق تلفن های رو میزی

روش اول که روی گوشی های همراه و pc  استفاده میشود یکی از پرکاربردترین و راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها میباشد که شخص تنها با نصب یه نرم افزار میتواند از گوشی همراه خود یا سیستم خود استفاده کند.

روش دوم برای تلفن های رو میزی است که به دو صورت میتوان از آن استفاده کرد.

  1. از طریق IP Phone
  2. از طریق دستگاه ATA

شما با خرید خط تلفن voip میتوانید ساعت اداری داشته باشید امکان تنظیم ساعت اداری و بعد از ساعت اداری پیامی پخش شود

جوان تل خرید خط تلفن اینترنتی voip در اصفهان با پیش شماره 031 به همراه راه اندازی را برای شما به راحتی امکان پذیر کرده .

جوان تل برای تمام کسب و کار های کوچک و بزرگ در اصفهان پلن های مختلفی ارائه می دهد که با کمترین هزینه امکان راه اندازی می باشد.

جوان تل حامی استارتاپ های عزیز می باشد با جوان تل از ابتدای استارت اپ خود به صورت حرفه ای گام بردارید اگر استارتاپ هستید جهت خرید خط تلفن اینترنتی به صورت ابری با ما در ارتباط باشید و از تخفیف ویژه استارتاپ ها بهرمند شوید.

امکان ارائه سرویس به کارخانجات صنعتی با صد ها داخلی و کسبو کار های کوچک با دو داخلی امکان پذیر است

جهت اطلاعات بیشتر برای خرید خط تلفن اینترنتی ویپ در اصفهان با ما در تماس باشید 02191095009

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت