تاثیر تلفن ابری در کسب و کار اینستاگرام

تاثیر تلفن ابری در کسب و کار اینستاگرام

تاثیر تلفن ابری در کسب و کار اینستاگرام

تاثیر تلفن ابری در کسب و کارهای اینستاگرام چگونه میباشد

در این مقاله قصد داریم تلفن ابری را به صورت کامل توضیح دهیم و همچنین تاثیر آن در کسب و کارهای اینستاگرامی چگونه میباشد؟

تاثیر تلفن ابری در کسب و کار اینستاگرام

تاثیر تلفن ابری در کسب و کار اینستاگرام

از جمله کسب و کارهایی که امروزه جزو پردرآمد ترین نوع میباشد کسب درامد از طریق اینستاگرام میباشد. این برنامه به دلیل محبوبیتی که بین تمامی رده های سنی ایجاد کرده است. افراد بسیاری در این شبکه فعالیت دارند.

اینستاگرام یک موقعیت عالی برای تمامی کسانی که قصد کسب درآمد دارند میباشد.

راه های مختلفی برای کسب درامد از اینستاگرام وجود دارد که هرروز این روش ها افزوده میشوند. همچنین شما میتوانید با کمک ابزارهای جانبی نیز بر این افزایش فروش خود کمک کنید. یکی از این روش ها استفاده از تلفن ابری میباشد. تلفن ابری میتواند امکانات دفتر کاری شما مانند خط تلفن، منشی، تلفن گویا و … را به صورت مجازی در اختیار شما قرار دهد.

1. باعث اعتبار بیشتر کسب و کار شما میشود:

شما میتوانید محصولات خود را از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. یا خدمات دیگر ارائه دهید. شما ابتدا یک پیج کاری برای برند خود ساخته. و سپس با کمک لفن ابری میتوانید به کسب و کار خود اعتبار بیشتری ببخشید.

معمولا افرادی که دارای پیج های اینستاگرامی میباشند. برای کسب و کار خود از شماره تلفن همراه خود استفاده میکنند. که این مورد باعث میشود افراد کمتری به این پیج ها اعتماد کنند. و خرید خود را انجام دهند. همچنین در صورتی که شما از شماره تلفن همراه خود استفاده میکنید این موضوع وجهه خوبی ندارد. و ممکن است در شرایطی تماس های مشتریان خود را از دست بدهید.

در صورتی که شما از شماره تلفن های ثابت اینترنتی تهران با مالکیت همیشگی استفاده میکنید. این موضوع و امکانات سازمانی آن همانند منشی تلفنی گویا، ساعت اداری، صف تماس و … میتواند تصویری حرفه ای از شما در ذهن مشتریان ایجاد کند.

شما برای استفاده از خطوط اینترنتی نیازمند اجاره دفتر کار نیستید. همچنین از هزینه های مازاد بر اجاره دفتر کار صرف نظر خواهید کرد.

یکی از مواردی که میتوانید در استفاده از این خطوط استفاده کنید. این است که شما در هنگامی که پاسخگو تماس ها نیستید میتوانید افراد را هدایت کرده تا در پیغامی صوتی شماره تلفن همراه خود را وارد کنند. و یا تماس را به داخلی دیگر انتقال دهید.

در بیوگرافی اینستاگرام خود شماره تلفن اینترنتی خود را قرار دهید:

از جمله مهم ترین بخش ها در اینستاگرام بیوگرافی میباشد.

در این قسمت شما میتوانید از متن ها، لینک های مرتبط، اطلاعات تماس خود و… استفاده کنید. در این چند خط شما میتوانید تمامی موارد مهم در مورد کسب و کار خود را توضیح دهید. این موضوع میتواند باعث حرفه ای شدن کسب و کار شما گردد..

هرچه میزان کسب و کار شما حرفه ای تر باشد مشتریان به شما سریعتر اعتماد خواهند کرد.

2. نحوه پاسخگویی در تلفن ها حائز اهمیت است :

مشتریان شما ممکن است در هر ساعتی از پیج کاری شما بازدید کنند. که مسلما نیازمند پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام هفته میباشند .

اغلب موارد کسانی که قصد خرید دارند تمایل دارند ابتدا با پشتیبان بخش فروش به صورت تلفنی، چت و یا دایرکت ارتباط برقرار کنند. البته از بین این سه مورد تلفن نقش بیشتری دارد. اکثریت تمایل دارند تماس برقرار کنند و فردی به صورت مستقیم پاسخگو باشد.

تاثیر تلفن ابری در کسب و کار اینستاگرام

از طرفی دیگر تلفن در همه نسل ها شناخته شده میباشد و همه گروه سنی میتوانند از این طریق ارتباط برقرار کنند. در زمانی که مشکلی ایجاد میشود ممکن است ارتبطا متنی مثل چت موثر واقع نشود. مشتریان معمولا ترجیح میدهند در همان لحظه تماس را برقرار کنند و صدای کارشناس را بشنوند.

همچنین اگر افراد بدانند شما به تقاضای آن ها رسیدگی میکنید و به نیاز های آنها اهمیت میدهید حتما به برند شما وفادار خواهند ماند.

3. مدیریت راحت تمام افراد دورکار با سرویس تلفن ابری :

از جمله مواردی که افراد از تلفن های اینترنتی استفاده میکنند دورکاری میباشد. مشخصا در پیج های اینستاگرامی افراد ممکن است نیروهای دورکار داشته باشند. که میتوانند با یک شماره که خریداری میکنند در هر جای ایران با مشتریان خود تماس برقرار کنند.

برای فروشگاه های اینترنتی امکان دورکاری از جمله مزیت های مهم میباشد. در این صورت میتوانند در هر جای ایران نیرو استخدام کنند. همینطور دیگر نیازمند پرداخت هزینه های زیاد برای محل کار حضوری نخواهند بود. در این صورت کارکنان شما در هر جای ایران میتوانند به صورت دورکاری با مجموعه شما همکاری داشته باشند. و تماس های کاری را در خانه پاسخ دهند و یا با مشتریان تماس برقرار کنند.

خطوط اینترنتی قابلیت برقراری تماس ها به دو صورت ورودی و خروجی دارد. شما میتوانید تا بی نهایت داخلی داشته باشید. همچنین میتوانید صد ها نیرو کاری داشته باشید در سراسر ایران که تنها با یک سرشماره تماس برقرار میکنند.

برای خرید تلفن های اینترنتی در کمتر از دو روز کاری با تمام امکانات سازمانی میتوانید با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت