نکات مهم برای تعریف داخلی ها و سناریو تماس در ویپ

نکات مهم برای تعریف داخلی

نکات مهم برای تعریف داخلی ها و سناریو تماس در ویپ

نکات مهم برای تعریف داخلی

نکات مهم برای تعریف داخلی

نکات مهم برای تعریف داخلی

امروزه اکثر سازمان ها و شرکت ها نیازمند تلفن های سانترال هستند. بعنوان مثال شرکتی که دارای 20 کارمند میباشد هر کارمند نیازمند یک تلفن سانترال میباشد.

اما در صورتی که تلفن گویا داشته باشید دیگر نیازمند دستگاه تلفن برای هر کارمند و سیم کشی و نرم افزار و …. نخواهید بود.

با تهیه یک شماره تلفن ابری میتوانید با گرفتن هرداخلی تماس بر روی موبایل یکی از همکاران خود انتقال دهید.

1. میتوانید داخلی ها را مستقیم به موبایل وصل کنید :

در این روش مشخص میکنید که در تماس ورودی اگر تماس گیرنده عددی را وارد نکرد به اپراتور وصل شود. و یا به منوی دیگر باز گردد. و دوباره همان پیغام پخش گردد. حتی میتوانید به منو دیگری انتقال دهید. با این روش میتوانید مشخص کنید که حتی اگر عددی را وارد نکرد رفتار خاصی صورت گیرد.

به این قابلیت عدم ورودی میگویند.

مشترکینی که اولویتشان ساخت تصویر حرفه ای از برند میباشد ترجیحشان این است که به جای شماره موبایل، شماره ثابت برای ارتباط با مشتری داشته باشند.

2. ایجاد صندوق صوتی برای زمانی که در دسترس نباشند :

با این روش در زمان هایی که پاسخگو نیستید مانند ساعات غیراداری میتوانید تماس ها را به صندوق صوتی انتقال دهید. مثلا تنظیم کنید که اکر بعد 10 ثانیه از تماس ورودی پاسخ داده نشد، تماس به صندوق صوتی انتقال پیدا کند.

3. تعریف چندین داخلی برای تماس همزمان :

از امکانات دیگر تلفن ابری میتوان به امکان برقراری تماس به صورت همزمان اشاره کرد. برای این مورد شما باید تنظیمات خود را به صورتی قرار دهید که تا هر تعداد که مد نظر دارید تماس همزمان را دریافت کنید. بعنوان مثال تا 100 تماس همزمان به صورت ورودی و خروجی داشته باشید. با این امکان شما میتوانید در ساعت های اوج تماس هیچ تماسی را بی پاسخ نگذارید.

4. استفاده همزمان از تلفن گویا و منشی مجازی :

با این شیوه شما میتوانید از ترکیب هر دو سرویس منشی مجازی (منشی دورکار) و سرویس تلفن گویا استفاده کرد. با این روش شما میتوانید در ساعات اداری از منشی تلفنی مجازی و در ساعات غیراداری از منشی تلفنی گویا استفاده کنید.

همچنین در مواردی که تماس های شما بیشتر است میتوانید از هر دو استفاده کنید. بعنوان مثال برای تماس های اول و دوم از منشی مجازی و برای تماس های سوم و چهارم به بعد از منشی گویا استفاده کنید.

5. بازگشت به منو :

در این صورت یک زیر منو مشخص میکنید. از زیر منو برای منوهای پیشرفته استفاده میشود.  بعنوان مثال بخش فروش را به دو گزینه دیگر تقسیم میکنید.

برای ارتباط با بخش فروش عدد1 را وارد کنید:

جهت خرید جدید عدد 1

جهت تمدید سرویس عدد 2 را وارد کنید.

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت