خرید خط تلفن اینترنتی voip در ساری به همراه راه اندازی

خرید خط تلفن اینترنتی voip در ساری به همراه راه اندازی

خرید خط تلفن اینترنتی voip در ساری در استان مازندران با پیش شماره 011 به همراه راه اندازی و پشتبانی 24 ساعته در تمام ایام سال

خط تلفن اینترنتی چیست ؟

تفاوت خط تلفن اینترنتی و شماره تلفن های مجازی چیست ؟

مزیت های خط تلفن اینترنتی ویپ چیست ؟

ویپ

تلفن اینترنتی در واقع یک شماره تلفن ثابت است که به صورت اینترنتی ارائه می‌شود و نیازی به سیم کشی مخابراتی ندارد.

در واقع میتوان گفت تلفن‌ اینترنتی جایگزینی بسیار مناسب تری برای تلفن مجازی است که شما میتوانید با آن تماس دوطرفه نیز داشته باشید. تعرفه مکالمات در خط تلفن‌ اینترنتی تغریبا معادل خط تلفن‌ شهری است. در خط تلفن اینترنتی تماس‌ ورودی شامل هزینه نمی‌شود .

تلفن مجازی یا دفتر کار مجازی با تلفن اینترنتی تفاوت اساسی دارد. ارایه دهندگان تلفن مجازی در واقع یک شماره تلفن پنج رقمی دارند که می توانند با سه رقم آخر آن هزار شماره هشت رقمی تولید کنند. تلفن مجازی در واقع یکی از همین هزار شماره است که به شما تعلق می گیرد. تماس در شماره های مجازی به صورت یکطرفه است. هزینه مکالمات در شماره تلفن مجازی ۶۰ تا ۱۰۰ تومان است که رقم بسیار بالاتری نسبت به 3 تومان شماره تلفن اینترنتی است. البته شماره مجازی مالکیت ندارد اما شما می توانید پیش شماره های ۲ و ۸ نیز با این سرشماره ها داشته باشید.

از مزیت های خط تلفن اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

داخلی به تعداد نامحدود

امکان تماس همزمان بدون اشغال شدن خط

جابه‌جايی آسان شماره‌ های تلفنی به اين معنا كه يك شماره تلفنی مانند يك آدرس پست الكترونيكی از هر نقطه‌ ای از دنيا قابل دسترسی خواهد بود و می‌ توان از طريق آن تماس گرفت و يا با آن ارتباط برقرار كرد.

مالکیت این شماره ها همیشگی با خریدار میباشد .

قابلیت استفاده بر روی گوشی موبایل

سرعت برقراری ارتباط كه به وسيله سوييچ بسته‌ های داده كار می‌كنند به مراتب سريع‌ تر از برقراری ارتباط در شبكه‌ های سوييچ كننده مدار (شبكه های مخابراتی كنونی) است. در سيستم‌ های مخابراتی VoIP سرعت برقراری ارتباط به شدت وابسته به قدرت سيستم‌ های نهايی در برقراری ارتباط است در حالی كه در سيستم‌ های مخابراتی كنونی اين زمان بسيار طولانی است.

نیاز به پهنای باند کمتر

امکان داشتن تلفن گویا

و …

شماره تلفن ها در 5 سطح برای شما قرار داده شده اند .

 

جهت اطلاعات بیشتر برای خرید خط تلفن اینترنتی ویپ در ساری با ما در تماس باشید 02191095009

 

1 Comment
  • رویا جعفرنژاد
    پاسخ
    Posted at 4:28 ق.ظ, 19/09/1401

    خوبه اگه همین کارایی رو واقعا داشته باشه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت