خرید اینترنتی خط تلفن ثابت تهران

خرید اینترنتی خط تلفن ثابت تهران

ویپ جوان تل

خرید تلفن ثابت تهران

خط تلفن اینترنتی جوان تل امکان تماس دو طرفه به کار بر میدهد و با توجه به مالکیت دائمی این خط میتوانید به عنوان شماره اصلی خود در کسب و کار استفاده نمایید.

نکته حائز اهمیت امکانات بسیار جذاب و متنوعی است که روی این خط به شما داده میشود .

خرید اینترنتی تلفن ثابت تهران به همراه منشی گویا

برای خرید خط تلفن ثابت تهران به  همراه منشی گویا با ما در ارتباط باشید . 

امکانات مرکز تلفن اینترنتی جوان تل

منشی گویا IVR

امکان ارائه منشی گویا و ارتباط  مستقیم با واحد مربوطه . داشتن منشی گویا علاوه بر شخصیت بخشیدن به کار شما موجب صرفه جویی در وقت و زمان هم اپراتور ها و هم مشتریان شما میشود . با داشتن  منشی گویا دیگر هیچ یک از مشتریان بی اطلاع از مسیر پاسخگویی خود نمیماند و همچنین  اپراتور های شما درگیر زمان اضافی برای پاسخ به سوالاتی غیر  مرتبط با وضایف خود نمیشوند .

ضبط  صدا

همیشه ضبط  مکالمات اهمیت زیادی جهت بهبود کیفیت اسخگویی دارند . میتوانید با برسی مکالمات ضبط شده نکات مثبت و منفی مجموعه خود را شناسایی و در جهت ارتقاء مجموعه خود گامی بزرگ بردارید . اگر میخواهید نیروی دور کار داشته باشید  و نگران کنترل بر انجام  وظایف او هستید با استفده از ضبط مکالمات  انجام شده هیچگونه نگرانی از بابت نیرو های دور کار خود نخواهید داشت                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

عدم نیاز به سخت  افزار

تلفن ابری جوان تل این امکان را به شما میدهد که بدون  داشتن تجهیزات و سخت افزار  تلفن اینترنتی خود را داشته باشید. تنها با نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه خود و یا لپ تاپ یا کامپیوتر خود   میتوانید به راحتی از خط خود استفاده کرده و تماس  ورودی و خروجی بگیرید .

همچنین تلفن های رو میزی  مخصوص ویپ ( IP  Phone )  تلفن هایی هستند که بدون نیاز  به سیم کشی و فقط با اتصال به اینترنت میتوانند تماس ورودی و خروجی با  بالا ترین کیفیت داشته باشند                                                                                                                                                                                                     

قابلیت دایورت تماس 

اگر  هر  گونه مشکل از بابت اینترنت داشتید یا نگرانی از بابت اختلال های اینترنت دارید  با  قابلیت دایورت تماس  تمام مشکلات شما حل خواهد شد . به این صورت که با دایورت تماس به شماره همراه یا ثابتی که مدنطر دارید ، تماس به صورت آفلاین به شماره مدنظر شما دایورت شده و بدون نیاز به اینترنت میتوانید پاسخگویی داشته باشید .

همچنین از قابلیت دایورت تماس میتوانید برای مواقعی که تایم کاری مجموعه شما  به اتمام رسیده و اپراتوری برای پاسخگویی در محیط کار نیست   استفاده کنید که خارج از محل کار خود بدون نیاز به  اینترنت به تماس ها پاسخ دهید 

مالکیت دائم خط تلفن اینترنتی

مالکیت خطوط اینترنتی به طور دائم برای  شما یا مجموعه شما میباشد . برخلاف خطوط  پنج رقمی و خطوط  مجازی که مالکیت شما بسته به زمان استفاده از سرویس ویپ است ، خطوط  اینترنتی که توسط جوان  تل ارائه  میشود مالکیت دائم برای شما دارند و هیچگونه نگرانی از بابت خط خودت ندارید . تفاوتی  ندارد شما حقیقی باشید یا حقوقی . میتوانید خط تلفن خود  را به همراه امکانات ویپ داشته باشید  

داشتن ساعت اداری

مرکز تماس جوان تل این امکان را به شما میدهد که برای مجموعه خود ساعت کاری یا ساعت اداری تنظیم کنید و برای آن سناریو تماس متفاوتی داشته  باشید . خارج ساعت کاری که اپراتور های شما در محیط کار نیستند و امکان پاسخگویی به مشترک شما وجود ندارد ، با تنظیم ساعت کاری میتوانیدتمام تماس های خود را مدیریت کنید . برای مثال میتوانید برای تایم خارج از ساعت کاری خود صندوق صوتی ایجاد کنید و یا اینکه یک آنونس برای مشترک خود پخش کنید و اطلاعاتی بدهید

خط تهران 

امکان ارائه خط تلفن اینترنتی تهران و تمام استان و همچنین راه اندازی  آن در  کمتر از دو روز کاری .تفاوتی ندارد شما ساکن تهران هستید یا خیر به راحتی میتوانید خط خود  را با پیش شماره  تهران تهیه کنید . خط به صورت 8 رقمی بوده که با توجه به رند بودن یا نبودن آنها قیمت های متفاوتی دارند . نکته قابل توجه  اینکه مجموعه جوان تل یکسری از خطوط را به طور رایگان به  مالکیت  شما در می آورد . یعنی بدون نیاز به هیچگونه هزینه ای میتوانید خط خود را داشته باشید و تا هر زمان که بخواهید  از آن  استفاده کنید .

تلفن اینترنتی

امکان جابجایی دفتر بدون نیاز به تغییر شماره تلفن

اگر دفتر کار شما ممکن هست جا به جا شود و مشتریان شما ممکن است شماره شما را دخیره کنن بهترین گزینه استفاده از تلفن اینترنتی میباشد که بدون نیاز به سیم کشی مخابراتی می باشد و قابلیت جا به جا شدن در سطح کشور را دارد . این قابلیت به  شما کمک میکند از هر نقطه از ایران بتوانید از خط تلفن خود استفاده کنید . تعرفه این خطوط نست به خطوط مخابراتی ده درصد کمتر بوده و همچنین تماس های ورودی و بین داخلی آن رایگان میباشد . شما میتوانید ساعت ها مکالمه به صورت داخلی داشته باشید بدون اینکه هزینه ای پردازید .

ممکن است کسب و کار اینترنتی در شهرستان های مختلف داشته باشید اما برای اعتماد سازی نیاز داشته باشید خط تفن اینترنتی تهران با کد 021 داشته باشید و به عنوان شماره تلفن ثابت اصلی خود معرفی کنید بهترین راه حل استفاده از تلفن ثابت اینترنتی تهران به صورت ابری می باشد که بدون نیاز به سخت  افزار شماره تلفن خود با پیش شماره تهران را داشته بشید .

مرکز تلفن جوان تل

مرکز تلفن پیشرفته جوان تل مناسب با نیاز شما با کانفیگ اختصاصی برای شما به صورت پنل مجزا

به راحتی با خرید پلن های مرکز تلفن پیشرفته جوان تل می توانید سرویس تلفن خود را مدیریت کنید گزارشات دقیق تماس ها را ببینید همچنین ضبط مکالمات را دانلود کنید و یا به صورت آنلاین گوش کنید و از امکانات جذاب مرکز تلفن بهرمند شوید .

 

تلفن اینترنتی جوان تل بدون نیاز به اینترنت

بدون اینکه اینترنت داشته باشید  از  تلفن اینترنتی استفاده کنید .

مجموعه جوان  تل این امکان را به  شما میدهد که بدون داشتن اینترنت تماس ورودی و خروجی داشته باشید . ممکن است منطقه ای که مجموعه شما در آن قرار دارد  از اینترنت پایداری برخوردار نباشد و دسترسی به اینترنت مناسب نداشته باشید . خبر خوب اینکه نیاز به هیچگونه نگرانی  نیست ، با ایجاد امکان تماس به صورت آفلاین توسط تیم جوان تل این مورد به صورت کامل برطرف شده است .

 

 

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

دیدگاه
اسم
Email
وبسایت